Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

"ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ" 1ος ΣΤΟΧΟΣ:ΒΕΛΟΥΔΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ 2 DIY ΣΠΙΤΙΚΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ:  “ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ”   
1 ος ΣΤΟΧΟΣ  : ΒΕΛΟΥΔΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

Μπορεί το καλοκαίρι για εμάς εδώ στην όμορφη Ελλάδα να κρατάει πολύ περισσότερο από τους τρεις μήνες που ορίζει το ημερολόγιο,  όμως όσο και να μην θέλουμε να το δεχτούμε οι πρώτες βροχούλες έπεσαν και οι διακοπές  πλέον τελείωσαν (…σχεδόν για όλους) και μαζί με  τις όμορφες αναμνήσεις και το  μαυρισμένο δέρμα που μας άφησαν  ο κατά τα άλλα υπέροχος ήλιος και  η αλμύρα της θάλασσας,   στην λίστα με τα αναμνηστικά βρίσκονται και κάποιες  μικρές  φθορές στο δέρμα και τα μαλλιά μας … ή  και μεγαλύτερες θα έλεγα  … εξαρτάτε από αν  προσέξαμε όσο έπρεπε. Μην μου πεις ότι δεν έχεις καταλάβει ακόμη σε ποια κατηγορία ανήκεις ???

Ήρθε η ώρα λοιπόν να περιποιηθούμε τον εαυτό μας  και να χαρούμε  το φθινόπωρο αναδεικνύοντας  όλη την λάμψη που μας χάρισε το καλοκαίρι .

Η επιχείρηση “ ολική επαναφορά”  ξεκινά !!!


Με δύο εύκολα  σπιτικά  καλλυντικά, που θα φτιάξω μόνη μου,  θα  επαναφέρω  την  χαμένη υγρασία στο δέρμα του προσώπου μου. Δοκίμασε τα κι εσύ  και  δεν θα  πιστεύεις πόσο απλό  είναι …

Μπορείς να δεις το video με ολόκληρη την περιποίηση πατώντας ΕΔΩ  !!!

Θα χρειαστείς…


Α΄ μέρος
Πίλινγκ προσώπου :
  • 1 κουτ. γλυκού μέλι
  • 1κουτ. γλυκού ζάχαρη μαύρη (την ψιλή)
  • Λίγες σταγόνες ελαιόλαδο (αν είναι πολύ αφυδατωμένο  το δέρμα μου βάζω περισσότερο)
  • Λίγες σταγόνες φυσικό χυμό λεμονιού
  • Λίγες σταγόνες ροδόνερο ή ιαματικό νερό (αν δεν έχω απλά χρησιμοποιώ νερό βρύσης)


Ανακατεύω σε ένα μικρό μπολάκι όλα μαζί τα υλικά  μέχρι να μαλακώσει ελαφρώς η ζάχαρη και να απλώνει εύκολα στο δέρμα.

Β΄ μέρος
Θρεπτική  μάσκα  προσώπου :
  • 1 κουτ. γλυκού γιαούρτι πλήρες (προτιμώ παραδοσιακό με πέτσα)

  • 1 κουτ. γλυκού μέλι
  • 1 κουτ. σούπας  ώριμο αβοκάντο   λιωμένο  πολύ καλά στο multi
  • Λίγες σταγόνες ελαιόλαδο


Ανακατεύω καλά όλα τα υλικά μαζί σε ένα μπολάκι.

Τρόπος εφαρμογής

  1. ·        Καθαρίζω πολύ καλά το πρόσωπο μου αφαιρώντας μακιγιάζ  και ρύπους με το καθαριστικό που χρησιμοποιώ καθημερινά.
  2. ·        Σε ένα μπολ με πολύ ζεστό νερό που έχω προσθέσει λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο ή  λίγες σταγόνες λεμόνι, βρέχω ένα μικρό πετσετάκι  το στύβω καλά και το αφήνω ανοιχτό  πάνω στο πρόσωπο  μου για 1 λεπτό. Έτσι βοηθώ να ανοίξουν οι πόροι του δέρματος και να εισχωρήσουν πιο εύκολα όλα τα συστατικά  από τα καλλυντικά που θα χρησιμοποιήσω.
  3. ·       Απλώνω  με φαρδύ  πινέλο  το πίλινγκ που έφτιαξα  και κάνω ελαφρύ μασάζ  με τα δάκτυλα μου  με κυκλικές κινήσεις για 1-2΄. Προσέχω να έχουν λιώσει οι κόκκοι της ζάχαρης. Αν τους νιώθω να γδέρνουν το δέρμα μου προσθέτω λίγο ροδόνερο ακόμη. Αφήνω σαν μάσκα για 5-10΄ και μετά ξεπλένω με χλιαρό νερό.
  4. ·        Με ένα φαρδύ πινέλο απλώνω την μάσκα που ετοίμασα σε όλο το πρόσωπο και τον λαιμό και αφήνω για 15΄. Μετά ξεπλένω με χλιαρό νερό.
  5. ·        Τελειώνω την περιποίηση τονώνοντας  το δέρμα μου με το βρεγμένο πετσετάκι  βουτηγμένο σε κρύο νερό   αυτή τη φορά. Αφήνω για 1΄. 
  6. ·        Δεν ξεχνώ να βάλω την ενυδατική  κρέμα που χρησιμοποιώ καθημερινά.


Extra tip:
Φροντίζω με τον ίδιο τρόπο και το ντεκολτέ μου καθώς και τα χέρια μου … Σίγουρα έχουν ανάγκη από ενυδάτωση και αυτά τα σημεία !!!
Μπορώ να επαναλάβω την διαδικασία δύο φορές την εβδομάδα ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας μου.

"Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα"



Μείνε συντονισμένη  γιατί ακολουθεί σύντομα ο 2ος  Στόχος : 
 ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ ΜΑΛΛΙΑ


Μην ξεχάσεις :
·         Να μου αφήσεις ένα σχόλιο από κάτω για το αν βρήκες χρήσιμο το νέο μου Post και βέβαια τις δικές σου εντυπώσεις σου μόλις τα δοκιμάσεις !!!
·        Να γίνεις κι εσύ μέλος της παρέας μας πατώντας το κουμπί παρακολούθηση  ή να προσθέσεις το email σου στη ειδικό χώρο στην δεξιά πλευρά της οθόνης σου και να πατήσεις submit  . Έτσι θα λαμβάνεις ειδοποίηση με email κάθε φορά που κάνω μια νέα ανάρτηση !!!
·       Να μου δείξεις την αγάπη σου κάνοντας LIKE  στη σελίδα μου στο Facebook  και τα υπόλοιπα social media . Αν θέλεις μπορείς να κάνεις  και share στους φίλους σου ώστε να μεγαλώσει η παρέα μας !!!


Follow me …

  https://www.facebook.com/kooklitsa/              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου