Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Κάντε τα παλιά σας έπιπλα σαν καινούργια! Velatoura VS χρώματα κιμωλίας?

Όταν έχεις στο μυαλό σου  μεταποίηση  επίπλου σίγουρα η πρώτη σκέψη που κάνεις είναι τα χρώματα κιμωλίας . Είναι ένα υλικό που το τελευταίο διάστημα έχει κάνει θραύση σε κάθε λογής μεταποιήσεις, αναπαλαιώσεις και αλλαγή χρώματος σε όλα τα έπιπλα . Εγώ όμως σου έχω μία πιο καλή, πολύ πιο οικονομική και εύκολη πρόταση … Το παρακάτω post είναι  ένα DIY project  μεταποίησης  επίπλου με μεγάλη επιτυχία… Ξέρω ότι ήδη ψάχνεις ποιό έπιπλο θα αλλάξεις αλλά πρώτα διάβασε κάποια χρήσιμα Tips

Γιατί να προτιμήσω βελατούρα από τα χρώματα κιμωλίας
Μια πανεύκολη τεχνική για τέλειο αποτέλεσμα 



Καιρό τώρα ήθελα να κάνω μία αλλαγή στον «δικό μου χώρο» … τον αποκαλώ έτσι γιατί όταν  κάνω όλα αυτά που μου αρέσουν  όπως  κατασκευές, φωτογραφήσεις, edit τα βίντεο μου, περιποίηση νυχιών, λογιστικά του σπιτιού… ναι ναι κάνω και τέτοια…  και άλλα πολλά. Η κατάλληλη στιγμή λοιπόν ήρθε όταν αποφάσισα να φρεσκάρω,  τουτέστιν να βάψω, τους βασικούς χώρους του σπιτιού μου όπως κουζίνα, καθιστικό και χολ. Θα γινόταν που θα γινόταν το μπαχαλάκι μέχρι να τελειώσουμε να μην το εκμεταλλευτώ ;

Είχα ξεκινήσει την έρευνα μου στο διαδίκτυο, έβλεπα βίντεο  στο You Tube ( να στηρίξω και τους συναδέλφους μου youtubers ), ρώταγα όποιον μου έδινε την εντύπωση πως έχει εμπειρία αλλά η απάντηση ήρθε από έναν φίλο μου «μάστορα» και  « καλλιτέχνη» μαζί Velatoura νερού μου  λέει και επιμένει. Η αλήθεια  είναι  ότι μου το είχε πει και η Ελένη ( η χρυσοχέρα, όχι της Τροίας ) αλλά πόσες πληροφορίες να χωρέσουν σε έναν εγκέφαλο;  Και το project πλήρη μεταμόρφωση γραφείου ξεκινά.

Γιατί να επιλέξω Velatoura νερού ;

Γιατί είναι ένα λευκό δυνατό αστάρι (υπόστρωμα) κατάλληλο  για εσωτερικές και εξωτερικές ξύλινες επιφάνειες, μέταλλα και πλαστικό θα προσθέσω εγώ  ( έκανα δοκιμή και βγήκε υπέροχο) . Απλώνετε πολύ εύκολα και με δύο χέρια δίνει τέλεια κάλυψη. Αν και οι οδηγίες λένε πως μετά βάφεις με το τελικό χρώμα σε ακρυλικό, πλαστικό ή άλλη ποιότητα, εγώ έμεινα στα 2 χέρια βελατούρα και είχα ένα τέλειο αποτέλεσμα σαν τεχνοτροπία με  νερά  διχρωμίας κι αυτό γιατί επέλεξα μια διαφορετική απόχρωση σε ανοιχτό μπεζ – γκρι  χρώμα.

                Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Velatoura έναντι στα χρώματα κιμωλίας (chalk paint) είναι ότι χρωματίζονται στο χρωματοπωλείο σε ότι απόχρωση επιθυμείς μέσα από την τεράστια χρωματική βεντάλια της  εταιρίας ( σίγουρα θα βρεις αυτή που σου ταιριάζει). Τα έτοιμα χρώματα κιμωλίας  βγαίνουν σε συγκεκριμένες αποχρώσεις.

                Άλλο ένα ατού της Velatoura  είναι η  ανθεκτικότητα της  αφού  όταν στεγνώνει σκληραίνει τόσο έτσι ώστε να μετατρέπεται σε ένα πραγματικά ανθεκτικό υλικό που προσκολλάτε δυνατά στην επιφάνεια που περάστηκε.  
        EXTRA TIP … Στο χρωματοπωλείο μου είπαν πως δεν χρειάζεται, αλλά εγώ από την εμπειρία μου ( στα τεχνητά και χτιστά νύχια … ανακαίνιση είναι και αυτό ) ξέρω πως  οποιοδήποτε υλικό  κολλάει καλύτερα σε μία τραχιά επιφάνια από ότι σε μία λεία ή γυαλιστερή επιφάνεια.  Τι να λέμε τώρα ;;; Άδικα τα έχω τα πτυχία στο συρτάρι  ;;;  Γι΄ αυτό έτριψα ελαφρά όλη την επιφάνεια που θα βαφτεί με ένα μαλακό γυαλόχαρτο ( Νο 120 ), απλά για να θαμπώσει και μόνο, όχι περισσότερο. Βασικό είναι να καθαρίσω πολύ καλά όλη την σκόνη που θα δημιουργηθεί από το τρίψιμο με ένα καθαρό και ελαφρώς νωπό πανί .  Εννοείτε πως έβαλα χαρτοταινία σε όλα τα σημεία που έρχονται σε επαφή με τις επιφάνειες που θα βάψω και δεν θέλω να λερωθούν. 
εφαρμογή βελατούρας νερού σε παλιό έπιπλο
Το γραφείο μου πριν την αλλαγή με velatoura 

1ο Στάδιο
                Επέλεξα να κάνω την πρώτη στρώση με λευκή βελατούρα  χωρίς να την χρωματίσω (όπως ακριβώς πουλιέται δηλαδή). Στη συνέχεια με ένα μαλακό και  στραγγισμένο πινέλο περνάμε την επιφάνεια που θέλουμε να βάψουμε. Δεν χρειάζεται να έχεις κάποια ιδιαίτερη εμπειρία σε αυτό. Το μόνο που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι να απλώνεις το χρώμα με ευθείες και συνεχόμενες κινήσεις, από την μία άκρη στην άλλη,  πάντα με την ίδια φορά ( οριζόντια ή κάθετα ότι επιλέξουμε ). Αυτό το κάνουμε γιατί θα βοηθήσει για να φαίνονται πιο ωραία τα νερά και οι διχρωμίες που δημιουργούνται στο τελικό αποτέλεσμα.  Φροντίζω να καλύψω όλα τα σημεία από άκρη σε άκρη. Στην πρώτη στρώση θα φαίνονται κάποιες γραμμές που δημιουργούνται από το πινέλο αλλά αυτό δεν με πειράζει καθόλου αφού ουσιαστικά αυτό είναι που θα δημιουργήσει το εφέ που έχει η τεχνική.

2ο Στάδιο
                Αφήνω να στεγνώσει πολύ καλά το πρώτο χέρι και ξεκινώ  το δεύτερο. Εδώ θα χρησιμοποιήσω πάλι βελατούρα που έχω ζητήσει όμως  να μου την χρωματίσουν σε  ανοιχτό  μπεζ – γκρι ( της μόκας θα το έλεγα)  έτσι ώστε σαν τελικό αποτέλεσμα να έχω ένα φωτεινό χρώμα μεταξύ  λευκού και μπεζ. Ακολουθώ το ίδιο μοτίβο στον τρόπο που περνάω με το πινέλο μου το χρώμα, όπως και στο πρώτο, οριζόντια ή κάθετα και πάντα με συνεχόμενες κινήσεις  από την μία άκρη προς την άλλη. Περιμένω να στεγνώσει καλά.

3ο Στάδιο
                Θα ολοκληρώσω την διαδικασία τρίβοντας ελαφρά με ένα μαλακό γυαλόχαρτο ( Νο 120 ) όλη την επιφάνια που έβαψα, δίνοντας έμφαση στα σημεία που επιθυμώ  περισσότερο . Έτσι  θα  ενωθούν οι δύο στρώσεις βελατούρας  και θα σβήσει το ένα χρώμα μέσα στο άλλο ομοιόμορφα. Ακολουθώ και στο τρίψιμο την ίδια φορά όπως και στο βάψιμο. Αν θέλω να φαίνετε σαν παλαιομένο τρίβω τις άκρες και τις γωνίες λίγο περισσότερο έτσι ώστε να αποκαλυφθεί το παλιό χρώμα του επίπλου.

                Άλλο ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα στην τεχνική αυτή είναι πως αν κάτι δεν μας αρέσει στα νερά που κάνει το χρώμα ή αν κάναμε κάποιος  λάθος  και τρίψαμε παραπάνω  μπορούμε να ξανά περάσουμε λίγο χρώμα με πολύ στεγνό πινέλο και να διορθώσουμε τα σημεία που επιθυμούμε. Μόλις στεγνώσει ξανά περνάω ελαφριά με το γυαλόχαρτο όπου χρειάζεται.

4ο Στάδιο
                Τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό είναι να περάσω τουλάχιστον δύο χέρια βερνίκι ξύλου (νερού ) που θα σφραγίσει το αποτέλεσμα και θα του  δώσει διάρκεια και αντοχή.  Κάνε υπομονή 2-3 μέρες να στεγνώσει πολύ καλά το βερνίκι και μετά διακόσμησε όπως επιθυμείς το νέο σου αγαπημένο έπιπλο φτιαγμένο από τα χεράκια σου. Τώρα μπορείς να καμαρώνεις όσο θες και να βάλεις στο πρόγραμμα την  μεταποίηση του επόμενου  επίπλου σου.
Είναι υπέροχο να ανανεώνεις τον χώρο σου με καινούργια έπιπλα και διακόσμηση αλλά είναι διπλά ωραίο να δημιουργείς  εσύ η ίδια  και να βάζεις την δική σου πινελιά στον χώρο που ζεις και εργάζεσαι … Καλή επιτυχία σε όσους το δοκιμάσετε … Θα χαρώ να μου γράψετε στα σχόλια την δική σας εμπειρία σχετικά με μεταποιήσεις επίπλων και αν έχετε κάποια απορία για την τεχνική που χρησιμοποίησα εγώ και μπορώ να σας απαντήσω.

Αν σας άρεσε αυτό το post θα με βοηθούσε πολύ  να το μοιραστείτε με τους φίλους σας κοινοποιώντας το στα αγαπημένα σας social media ( facebook , twitter, instagram κτλ.) 

Στο κανάλι μου θα βρείτε και το βίντεο που έχω γυρίσει με όλη την διαδικασία της μεταποίησης ... Δείτε το εδώ 


Μπες εδώ στην σελίδα της Kraft για να διαβάσεις περισσότερα για την βελατούρα. 


Μέχρι την επόμενη φορά 
# Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα #

 Litsa G.

©Copyright  2017  Litsa G.


Follow me …


Μην ξεχάσεις :

·      Να μου αφήσεις ένα σχόλιο από κάτω με τις εντυπώσεις σου για το νέο μου Post
·      Να προσθέσεις το EMAIL σου (στη ειδικό χώρο στην δεξιά πλευρά της οθόνης σου) για να λαμβάνεις ειδοποίηση κάθε φορά που κάνω μια νέα ανάρτηση …
·   Να μου δείξεις την αγάπη σου κάνοντας LIKE  στη σελίδα μου στο Facebook  και να με ακολουθήσεις  στα υπόλοιπα social media ( έχω link για όλα πιο πάνω) . Αν θέλεις μπορείς να κάνεις  share (κοινοποίηση) στους φίλους σου ώστε να μεγαλώσει η παρέα μας !!!
·Να επισκεφτείς το κανάλι μου στο YOU TUBE >>>> kook_litsa πατώντας https://www.youtube.com/channel/UCoFd94EBVg56gdRzfqIUv1Q και να κάνεις ΕΓΓΡΑΦΗ (είναι δωρεάν)


3 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο!!!Και προτεινω αυτα τα ψαλιδια για ευκολη κοπη διαφορων υλικων www.fiskars-scissors.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο σας για την βοήθεια που μας δώσατε, και είναι πολύ εκπληκτικό το γραφείο σας,πολύ ωραία δουλειά έχετε κάνει θέλω και εγώ να βάψω μια βιβλιοθήκη παλιό έπιπλο σε ξύλο και σκέφτομαι να το κάνω όπως το δικό σας,πολύ όμορφο χρώμα και φωτεινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή