Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ : "ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ" ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ

Σεπτέμβριος  2016,

Με θετική σκέψη,

Το χαρτάκι στο ημερολόγιο έχει πλέον αλλάξει και  ο μήνας Σεπτέμβρης  που έκανε την εμφάνιση του,  μετράει τις πρώτες του μέρες. Το ξέρω πως οι περισσότεροι από εμάς δεν θέλουν να το παραδεχτούν ακόμη … όμως ευτυχώς  ο ζεστός Ελληνικός ήλιος  μας βοηθά να νιώθουμε ότι το καλοκαίρι συνεχίζεται για λίγο ακόμη. Έτσι, για να μας βάλει σιγά-σιγά στην νέα εποχή του φθινοπώρου. Μια εποχή που για πολλούς σηματοδοτεί  μια  «νέα αρχή»  και  «νέους  στόχους»

 Γι αυτό κι εγώ θα ευχηθώ σε όλους

HAPPY NEW SEASON

και ως άλλη “πρωτοχρονιά” σε αυτό το post  θα προσπαθήσω να βάλω μια τάξη στους δικούς μου στόχους … Μπορείς να τους διαβάσεις στη συνέχεια !!!
Εσύ τι στόχους έχεις για  φέτος το φθινόπωρο ???  




Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας που πάντα ανασυντάσσω τις δυνάμεις μου και οργανώνομαι για το πιο επιβαρυμένο πρόγραμμα του χειμώνα που πλησιάζει. Συνηθίζω να κάνω τον απολογισμό μου και να βάζω νέους στόχους που θέλω να πετύχω. Το νιώθω σαν μια δεύτερη ευκαιρία  μέσα στην χρονιά  και εδώ και καιρό έχω αποφασίσει  πως  καμία  ευκαιρία  δεν πρέπει να  χάνεται.
Θα μπορούσα να γράφω σελίδες ολόκληρες με όλα αυτά που έχω στο μυαλό μου να κάνω, μικρά, μεγάλα, νέες εμπειρίες, αγαπημένα πράγματα που ξεχάστηκαν στην ρουτίνα της καθημερινότητας . Όμως καλύτερα να προσγειωθώ στην πραγματικότητα… Θα  επιλέξω  τα 3 που αυτήν την στιγμή κάνουν κλικ στο μυαλό μου, τα οποία θα ήθελα  να τα μοιραστώ  μαζί σας . Άλλωστε η 1η Ιανουαρίου είναι κοντά … τι θα λέμε τότε ???

1ος ΣΤΟΧΟΣ: Περισσότερες αναρτήσεις με θέματα που αγαπώ σε αυτό εδώ το blog!!!
Στην κορυφή της λίστας δεν θα μπορούσε παρά να είναι το  αυτό εδώ το blog το Kooklitsas  blog  που με τόσο αγάπη αλλά και κόπο έχω φτιάξει.  Θυμάμαι όταν ήμουν μαθήτρια γυμνασίου πως  έκοβα από τα περιοδικά  μικρά άρθρα και φωτογραφίες  που μου άρεσαν και τα κολλούσα σε ένα απλό μπλε τετράδιο για να τα έχω μαζεμένα και οργανωμένα. Θυμάμαι  πως  σημείωνα δίπλα με χρωματιστά στυλό τίτλους και σκίτσα . Που να το φανταζόμουν τότε πως   σήμερα … με την τεχνολογία στο πλευρό μου … θα ξανά έφτιαχνα το δικό μου “τετράδιο” και θα το μοιραζόμουν μαζί σας.   

2ος ΣΤΟΧΟΣ :    Τουλάχιστον  μία  φορά την εβδομάδα κολύμβηση !!!

            Δεύτερο στην λίστα είναι κάτι που μου κάνει καλό και στο σώμα και στο μυαλό  … Τι άλλο από το κολύμπι που αγαπώ . Πέρσι τον χειμώνα για διαφόρους λόγους δυστυχώς δεν κατάφερα να συνεχίσω  τα μπάνια μου στο κολυμβητήριο της περιοχής μου . Υπόσχομαι … στον εαυτό μου … αυτό να μην ξανασυμβεί.

3ος ΣΤΟΧΟΣ : Επιστροφή στη φύση!!!
Στην  τρίτη θέση η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα να διαλέξω τι θα βάλω …γιατί η λίστα όπως είπα είναι μεγάλη… Όταν αποφάσισα όμως ήμουν σίγουρη ότι επέλεξα σωστά και ένιωσα μεγάλη ανυπομονησία. Αυτό που ήθελα ήταν λίγο ακόμη φυσικό περιβάλλον … πολύ  πράσινο … δέντρα …ένα φθινοπωρινό τοπίο αυτή τη φορά. Μετά τη θάλασσα, τις βουτιές και την ξάπλα στην παραλία,  ήρθε η ώρα για πικ νικ στο βουνό, περπάτημα  στη φύση και πολλές ανάσες οξυγόνου.
 
Θα χαιρόμουν πολύ να μοιραστείτε  μαζί μου, γράφοντας  από κάτω στα σχόλια,  τους δικούς σας στόχους για το φθινόπωρο  !!!

ΚΑΛΟ  Σεπτέμβρη να έχουμε και ΚΑΛΟ  φθινόπωρο σε όλους μας …

“ Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα “



Μην ξεχάσεις :
·         Να μου αφήσεις ένα σχόλιο από κάτω για το αν σου άρεσε το νέο μου Post   !!!
·     Να προσθέσεις το email σου στη ειδικό χώρο στην δεξιά πλευρά της οθόνης σου, να πατήσεις submit  και ακολουθώντας την διαδικασία που θα σου ζητηθεί να λαμβάνεις ειδοποίηση με email κάθε φορά που κάνω μια νέα ανάρτηση !!!
·       Να μου δείξεις την αγάπη σου κάνοντας LIKE  στη σελίδα μου στο Facebook  και  Follow τα υπόλοιπα social media .
·        Αν θέλεις μπορείς να κάνεις  και share στους φίλους σου ώστε να μεγαλώσει η παρέα μας !!!

Follow me …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου