Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Αγορές και review σε skin care προϊόντα, μακιγιάζ και άλλα …

Το Shopping therapy και στα καλλυντικά μόνο ομορφότερη μπορεί να σε κάνει. Πόσο μάλλον όταν έχει εκπτώσεις σε αγαπημένα brands …  Bioten, Maybelline, Garnier, Alpha beauty … Όλα τα προϊόντα που αγόρασα στην πρόσφατη εξόρμηση στα μαγαζιά σε ένα review …



Πρώτα τα εύκολα ...


Θα ξεκινήσω από τα “Tiger” ένα μαγαζί που λατρεύω να ψαχουλεύω όλα αυτά τα γκατζετοειδή πραγματάκια και ας είναι περιττά καμιά φορά . Ερωτεύτηκα αυτό το τόσο δα μικρό και χαριτωμένο  μπουκαλάκι για να βάλεις το άρωμα σου και να το έχεις πάντα στην τσάντα σου, ενώ η υφασμάτινη τζιν θήκη γυαλιών με τύπωμα "I watch you" χάρη στην εσωτερική μαλακή ενίσχυση  θα προστατεύει τα γυαλιά ηλίου μου από τα ατυχήματα και δεν πιάνει καθόλου χόρο στην τσάντα … Μόνο με  1 ευρώ το κάθε ένα  !!!


Δεύτερη στάση στα Hondos Center και εδώ είναι η χαρά κάθε γυναίκας που «σέβεται» τον εαυτό της . Να προσθέσω πως με τα καταστήματα αυτά έχω συναισθηματικούς δεσμούς αφού εργάστηκα σε ένα από αυτά έξι ολόκληρα χρόνια ( τι θυμήθηκα τώρα !!!) Πώς να φύγεις με άδεια χέρια όταν σε βομβαρδίζουν από παντού ταμπελάκια με εκπτώσεις και προσφορές???

Φτάνω στην Bioten  …
Το αγαπημένο μου νεράκι ντεμακιγιάζ  XPRESS EFFECT  το έχω βάλει στην καθημερινή μου ρουτίνα καθαρισμού γιατί είναι απαλό με το ευαίσθητο δέρμα μου ενώ αφαιρεί ακόμη και το αδιάβροχο μακιγιάζ. Δεν περιέχει paraben κάτι πολύ σημαντικό για μένα και είναι πολύ οικονομικό.   
Νέο προϊόν και πολλά υποσχόμενο o συμπυκνωμένος αντιρυτιδικός ορός  Multi Collagen, με το βραβευμένο πεπτίδιο Collagen Restorer, που υπόσχεται να διεγείρει 6 βασικά δομικά συστατικά του δέρματος και να κάνει ορατά πιο λείο και σφριγηλό δέρμα. Επίσης περιέχει υαλουρονικό οξύ, H2O intense και φυσικό έλαιο αμυγδάλου. Ένα προϊόν πολύ ελαφρύ σαν νεράκι που απλώνεται πριν από την ενυδατική κρέμα που χρησιμοποιούμε και απορροφάτε αμέσως από το δέρμα αφήνοντας μια αίσθηση δροσιάς και ξεδιψάσματος . Βγαίνει σε συσκευασία των 30 ml με σταγονόμετρο για εύκολη εφαρμογή και η τιμή του περίπου στα 10 ευρώ  μόνο. Η αλήθεια είναι μου φάνηκε πολλά υποσχόμενο και ανυπομονώ να δω αν κάνει όλα αυτά που λέει. 
Tags : #xpress #effect #micelar #water #multi #collagen #antiwrinkle #serum

Η Garnier είναι η επόμενη…
Ανήκει και αυτό στα σχετικά νέα προϊόντα και ομολογώ πως με ικανοποίει πλήρως. Μιλάω  για την τονωτική λοσιόν  Refreshing Botanical Toner από τη σειρά Skin Active με 96% εκχύλισμα αλόης . Ιδανική για κανονικά και μεικτά δέρματα.  Φρεσκάρει και το αφήνει μαλακό και ενυδατωμένο έτοιμο να δεχτεί το επόμενο προϊόν. Η  χρήση τονωτικής λοσιόν είναι απαραίτητη μετά από κάθε καθαρισμό του δέρματος, είτε με γαλάκτωμα  είτε με σαπούνι, γιατί επαναφέρει την χαμένη υγρασία ενώ ταυτόχρονα συσφίγγει τους πόρους και το δέρμα φαίνεται άμεσα πιο νεανικό.
Το μόνο προϊόν που αγοράζω σχεδόν πάντα όταν επισκέπτομαι ένα κατάστημα καλλυντικών είναι μία μάσκα για το πρόσωπο. Αυτή τη φορά επέλεξα την Moisture Bomb Tissue Mask γιατί την θεωρώ από τις πιο δροσιστικές  μάσκες που υπάρχουν αυτή την στιγμή, άρα είναι  ιδανική  για τους καλοκαιρινούς μήνες  που το δέρμα μας καίγεται κάτω από τον καυτό ήλιο. Μια υφασμάτινη μάσκα εμποτισμένη με έναν υπέρ ενυδατικό ορό με εκχύλισμα ροδιού και Υαλουρονικό οξύ, με εφαρμογή 15 λεπτών και θεαματικά αποτελέσματα στην διψασμένη επιδερμίδα. Μυρίζει υπέροχα και καταλαβαίνεις από την αρχή ότι θα κάνει το δέρμα σου μεταξένιο. Έχει μέσα άφθονο προϊόν και φτάνει να πασαλείψεις  τον  λαιμό και  το  ντεκολτέ αρκεί να αδειάσεις  μέσα από το φακελάκι όλη αυτή την επιπλέον ποσότητα ( μην κάνεις καμιά πλάκα και το πετάξεις). Με λίγα λόγια φανταστική μάσκα ενυδάτωσης με κόστος κάτω των 2 ευρώ.
Tags : #refreshing #botanical #toner #skin #active #moisture #bomb #tissue #mask

Ποιά είναι η Alpha Beauty ;;;

Και εκεί που ψάχνω με τι προϊόν θα αντικαταστήσω το καταργημένο πλέον ideal fresh από loreal  ( ντεμακιγιάζ προσώπου σε μορφή αφρού), με πλησιάζει μια αισθητικός του καταστήματος για να με βοηθήσει. Μου πρότεινε λοιπόν ένα τζελ καθαρισμού με υαλουρονικό οξύ, αλόη, argan oil, olive oil και σύμπλεγμα βιταμινών που καθαρίζει ρύπους,  λιπαρότητα και μακιγιάζ  χωρίς να αφυδατώνει το δέρμα με διακριτικό άρωμα που μου θύμισε το argan oil. Επιπλέον δεν περιέχει paraben και mineral oil ενώ είναι δερματολογικά ελεγμένο και δεν δοκιμάζεται σε ζώα. Τέλος είναι Ελληνική εταιρία    και κοστίζει κάτω από 6 ευρώ  και βέβαια με όλα αυτά εννοείτε το αγόρασα ελπίζοντας  να είναι αντάξιο των προσδοκιών μου. Και επειδή η πρώτη δοκιμή έγινε θα σας πω πως δεν με απογοήτευσε καθόλου αφού όντως καθαρίζει το μακιγιάζ και τους ρύπους ενώ πραγματικά δεν τραβάει το δέρμα καθόλου μετά . Το μόνο που παρατήρησα πως δυσκολεύεται να καθαρίσει την αδιάβροχη μάσκαρα και αφήνει λίγα μαύρα κομματάκια που όμως σχεδόν όλα τα σαπούνια ντεμακιγιάζ  το κάνουν αυτό . Δεν βάζω όμως συχνά οπότε no problem

Σιγά μην λείπει το μακιγιάζ από τα ψώνια μου !!! Πάω γρήγορα γρήγορα στην Maybelline είναι και crazy Friday σήμερα( την ημέρα που επισκέφτηκα το μαγαζί  όχι σήμερα)  και θα ψωνίζω με 40% έκπτωση. Οπότε χωρίς δεύτερη σκέψη έβαλα στο καλάθι μου το  μαύρο Νο  01  Gel Eyeliner  Eyestudio Lasting Drama 24h  που ήθελα τόσο να δοκιμάσω. Στη συσκευασία είχε και διπλό πινέλο για λεπτές γραμμές από την μία πλευρά και σφουγγαράκι από την άλλη για σβησμένο τελείωμα. Μετά από τις πρώτες δοκιμές έχω να πω πως μάλλον απογοητεύτηκα γιατί είναι τόσο πηκτό που πρέπει να βάζω πολύ προϊόν επάνω στο πινέλο για να μπορεί να γράψει συνεχόμενη γραμμή ή να βάζεις ξανά και ξανά. Κατά τα άλλα είναι πολύ σταθερό και αρκετά μαύρο γι΄ αυτό σίγουρα θα του δώσω και άλλες ευκαιρίες  μήπως και το καταφέρω .
Tags : #gel #eyeliner  #eyestudio #lasting #drama #24h

Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο που ανέβηκε στο κανάλι μου στο You Tube - kook_litsa με τα παραπάνω προϊόντα αλλά και διάφορα άλλα από Sephora και H&M .
Αν θες να βλέπεις όλα τα νέα μου βίντεο  κάνε ΕΓΓΡΑΦΗ στο κανάλι μου πατώντας  ΕΔΩ

Περιμένω να μου γράψετε στα σχόλια αν κι εσείς  έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά τα προϊόντα και αν σας άρεσε !!!
Αυτό το post δεν είναι χορηγούμενο. Όλα τα προϊόντα αγοράστηκαν με δικά μου χρήματα και εκφράζω την ειλικρινή μου άποψη με βάση τις ανάγκες μου.
Αν θέλεις μπορείς να κοινοποιήσεις αυτό το post  στους φίλους σου στα social media ώστε να μεγαλώσει η παρέα μας !!!

Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά …
# Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα #
 |Litsa G.|
©Copyright  2017  Litsa G.

Follow me …

Δείτε το κανάλι μου στο You Tube kook_litsahttps://www.youtube.com/channel/UCoFd94EBVg56gdRzfqIUv1Q

Για συνεργασία επικοινωνήστε στο
E M A I L    geolitsa@yahoo.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου