Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Τα Mac που ξανά αγόρασα – HAUL


                
Η  MAC COSMETICS είναι μία  από τις αγαπημένες μου εταιρείες σε προϊόντα  μακιγιάζ και η συλλογή μου σε αυτά όλο και μεγαλώνει . Έτσι όταν κάτι μου τελειώνει το αντικαθιστώ αμέσως . Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για τις αγορές που έκανα πριν από λίγες ημέρες … ποια είναι αυτά τα προϊόντα που ξανά έβαλα στο νεσεσέρ μου και  ένα μίνι Review αυτών ... Αααα και το πιο σημαντικό θα σας πω για το πρόγραμμα Back to Mac και  την ευχάριστη αλλαγή  που με γέμισε υπέροχα δώρα σε full size συσκευασίες .  Θέλετε κι εσείς δώρα από την Mac ??? Διαβάστε παρακάτω …

·         BRUSH CLEANSER
Μια λοσιόν που καθαρίζει γρήγορα και πολύ καλά όλα τα πινέλα του μακιγιάζ χωρίς την χρήση νερού και σαπουνιού. Ταυτόχρονα τα  απολυμαίνει για να μην μεταφέρουν μικρόβια στο δέρμα μας. Ιδανικό και στιγμιαίο καθαρισμό αφού μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα πινέλα σχεδόν αμέσως. Η χρήση του απλή το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο χαρτί κουζίνας το οποίο βρέχεις με λίγο brush cleanser και τρίβεις  απαλά το πινέλο στο νωπό χαρτί μέχρι να καθαρίσει. Μετά από λίγα λέπτα είναι πάλι έτοιμο για χρήση. Το έχω λατρέψει γιατί κερδίζω χρόνο και καθημερινά στο μακιγιάζ μου αλλά και στην δουλειά μου όταν έχω να κάνω μακιγιάζ σε πολλά άτομα για λόγους υγιεινής αφού δεν υπάρχει χρόνος για πλύσιμο των πινέλων. Δείτε το εδώ: http://www.maccosmetics.gr/product/13804/307/brush-cleanser
·         PREP + PRIME FIX+
                Ένα ελαφρύ mist νερού με ευχάριστο και απαλό άρωμα που καταπραΰνει και αναζωογονεί την επιδερμίδα με κάθε ψεκασμό είτε πριν το μακιγιάζ για να προετοιμάσει το δέρμα, είτε στο τέλος σαν ενισχυτικό που προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια και αντοχή. Μία δεύτερη χρήση του fix+ είναι να κάνει την απόδοση των σκιών στα μάτια πιο έντονη ψεκάζοντας το  στο πινέλο με την σκιά πάνω πριν την εφαρμογή της στα βλέφαρα ( μπορεί να γίνει και ανάποδα δηλαδή να ψεκάσεις το πινέλο και μετά να πάρεις την σκιά, κάτι που θα δώσει εντονότερη απόδοση αλλά μπορεί να σκληρύνει την επιφάνεια της σκιάς αφού θα την βρέξει). Δείτε  το εδώ : http://www.maccosmetics.gr/product/13825/32212/skincare/primers/prep-prime-fix

·         LIP PENSIL – απόχρωση  “SOAR”
Ένα μαλακό μολύβι για το περίγραμμα των χειλιών σε μια ενδιάμεση ροζ – καφέ απόχρωση ( εγώ το λέω «φυσικό χρώμα χειλιών στην πιο σκούρα του εκδοχή» ) ιδανικό για όλες τις  nude καφετιές και ροζ - σάπιο μήλο τύπου χρωματισμούς κραγιόν και για επιδερμίδες από ανοιχτές ως μεσαίες αλλά και ελαφρώς πιο σκούρες για ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα. Τα μολύβια της Mac είναι τόσο μαλακά όσο χρειάζεται για να κάνεις εύκολα το περίγραμμα των χειλιών χωρίς να χρειάζεται να πιέζεις με δύναμη αφού γράφει φανταστικά μόλις τα ακουμπήσεις πάνω στο δέρμα. Δείτε το εδώ : http://www.maccosmetics.gr/product/13852/340/lip-pencil#/shade/Soar

·         PRO LONGWEAR CONSEALER
 Τι να πρώτο πω για αυτό το προϊόν !!! Ένα υγρό concealer που παρέχει μέτρια έως πλήρη ματ κάλυψη με μεγάλη διάρκεια ακόμη και σε λιπαρά δέρματα όπως το δικό μου. Μπορείς να πετύχεις την τέλεια κάλυψη αφού χτίζεται όσο θες ή το απόλυτα φυσικό λουκ με πιο απαλές στρώσεις, Απλώνεται εύκολα ενώ μπλεντάρεται άψογα με το foundation  ή άλλα προϊόντα βάσης. Δεν κάθεται στις λεπτές γραμμές και με ελαφρύ σετάρισμα με πούδρα μένει αναλοίωτο  για ώρες. Δεν στεγνώνει το δέρμα, αντίθετα δίνει την αίσθηση  πως κρατά το δέρμα ενυδατωμένο ακόμη και σε σημεία με ελαφριά ξηρότητα. Ιδανικό για τους μαύρους κύκλους στα μάτια αλλά και στα σημεία που χρειάζονται μεγαλύτερη κάλυψη όπως σπυράκια ή κηλίδες. Εγώ επιλέγω πάντα 2 αποχρώσεις μία ανοιχτή και μία πιο σκούρα για να φτιάχνω την επιθυμητή απόχρωση ανάλογα με την εποχή και τον τόνο της επιδερμίδας μου. Οι αποχρώσεις που διάλεξα είναι οι  NW20 – NW35  . Δείτε το εδώ : http://www.maccosmetics.gr/product/13844/10181/concealer/pro-longwear-concealer

·         EYE SHADOWS
Μονές σκιές ματιών . Μια τεράστια ποικιλία από χρώματα για πολλούς συνδυασμούς. Σε διάφορες υφές για όλα τα γούστα και τις απαιτήσεις που έχει ένα μακιγιάζ. Στρώνουν εύκολα, χτίζονται, αναμειγνείωνται μεταξύ τους και έχουν καλή διάρκεια. Κάποιες έχουν λίγο fall out αλλά αυτό είναι κάτι που διορθώνεται εύκολα.  Αυτή την φορά διάλεξα ζεστές καλοκαιρινές αποχρώσεις σε τόνους του κοραλλί και του καμένου πορτοκαλί , καθώς και μία λίγο πιο σκούρα με ιριδισμούς του μπλέ και του ροζ και μια τέλεια ματ καφέ - σοκολατί που κοκκινίζει για να δώσει βάθος σε ένα καυτό καλοκαιρινό eye look. Αποχρώσεις που ταιριάζουν τέλεια δημιουργώντας αντίθεση στα  ανοιχτόχρωμα  πράσινα, μελιά και γαλανά μάτια,  ενώ φωτίζουν και γλυκαίνουν  τα καστανά .  Στην φωτογραφία απεικονίζονται από δεξιά προς τα αριστερά . Δείτε  τις εδώ :   



                Και τώρα ήρθε η ώρα να σας πω για το πρόγραμμα Back to Mac… Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης, αφού αν επιστρέψεις σε ένα κατάστημα 6 άδειες συσκευασίες από Mac προϊόντα, σου κάνουν ΔΩΡΟ ένα προϊόν σε κανονικό μέγεθος. Τα προηγούμενα χρόνια στην Ελλάδα έδιναν δώρο ένα λιπγκλός για τα χείλη στην απόχρωση της επιλογής σου. Ενώ σε χώρες του εξωτερικού το δώρο είναι ένα κραγιόν. Πρόσφατα λοιπόν αυτό άλλαξε και πλέον εδώ στην Ελλάδα δίνουν μία μονή σκιά της επιλογής σου. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ βρήκα αυτήν την αλλαγή φανταστική αφού τα λιπγκλός δεν τα πολύ συμπαθώ  και εντάξει θα έχω και ένα στο βαλιτσάκι μου, άντε να έχω δύο , τα παραπάνω τι να τα κάνω ??? Ενώ σκιές όσες και να έχεις πάντα θα θες και αυτήν την λίγο πιο σκούρα και εκείνη την όλο glitter με τους ιριδισμούς  και την άλλη μωρέ την ανοιχτόχρωμη και την εσωτερική γωνία … Εεεε δεν έχω δίκιο  ? Ψάξτε λοιπόν το νεσεσέρ σας και βάλτε στην άκρη εκείνη την τελειωμένη μάσκαρα και μόλις γίνουν 6 οι άδειες συσκευασίες  τρέξτε σε ένα κατάστημα MAC και διαλέξτε την σκιά που σας αρέσει και πάρτε την εντελώς ΔΩΡΕΑΝ … Υπέροχα νέα !!!


Πατήστε το play για να δείτε το βίντεο με τις αγορές από Mac Cosmetics 

Κάντε ΕΓΓΡΑΦΗ στο κανάλι μου kook_litsa στο YOU TUBE εδώ  https://www.youtube.com/channel/UCoFd94EBVg56gdRzfqIUv1Q
Είναι εντελώς δωρεάν !!!


Όλα τα προϊόντα αγοράστηκαν με δικά μου χρήματα εκτός από τις τέσσερις σκιές ματιών που τις πήρα με το πρόγραμμα  “Back to Mac” αφού επέστρεψα 24 άδειες συσκευασίες. Το post αυτό δεν είναι sponsored .


# Μην ξεχνάς να χαμογελάς καθέ μέρα #
 |Litsa G.|

©Copyright  2017  Litsa G.

follow me …

Επικοινωνήστε μαζί μου

E M A I L    geolitsa@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου