Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

DIY... ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΥ ΒΕΡΝΙΚΙΟΥ

Πως να αφαιρέσω
 σωστά το μόνιμο βερνίκι από τα νύχια μου !!!


                «Ωραίο  το μόνιμο βάψιμο για τα νύχια μου αλλά εμένα μου τα αδυνατίζει και μετά σπάνε  … Καλύτερα να το αποφεύγω !!!  » 
ΛΑΘΟΣ!!!  Ναι  καλά ακούσατε λάθος . 
Μήπως δεν φταίει το μόνιμο βερνίκι αλλά ο τρόπος που το αφαιρείτε  ;;; 
Παρακάτω θα σας δείξω πώς να κάνετε την  αφαίρεση  στο σπίτι σας με τον σωστό τρόπο και έτσι  τα νύχια σας να παραμένουν υγιή και δυνατά χωρίς καμία  φθορά!!!
Τα τελευταία χρόνια έχει μπει στη ζωή των περισσοτέρων  γυναικών το μόνιμο βάψιμο στα νύχια. Θα  πρέπει να αναφέρουμε για να μην υπάρχουν μπερδέματα ότι  είτε μιλάμε για μόνιμο είτε ημιμόνιμο, διαρκείας, υβριδικό, shellac  ή όπως αλλιώς  το ακούσετε, μιλάμε για ακριβώς το ίδιο πράγμα : Βερνίκια νέας τεχνολογίας που στεγνώνουν μόνο με πολυμερισμό (ψήσιμο /στέγνωμα)  σε  λάμπα  UV ή  LED και εφαρμόζεται αποκλειστικά από επαγγελματίες. Πραγματικά αυτή η νέα τεχνική έχει τόσα πλεονεκτήματα  που σε κερδίζει  από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Προσφέρει μεγάλη διάρκεια και αντοχή για πολλές μέρες, στεγνώνει αμέσως, κρατάει την λάμψη του μέχρι την τελευταία  στιγμή και  δεν φθείρει  τα νύχια όπως κάποιοι πιστεύουν.  Αρκεί βέβαια να τηρείται  η σωστή διαδικασία  όχι μόνο στην εφαρμογή του αλλά και στην αφαίρεση του.
Τι κάνουμε λάθος λοιπόν ;
·         Τις περισσότερες φορές κυρίως όταν έχει ανοίξει λίγο στις άκρες του, τραβάμε το βερνίκι για να ξεκολλήσει από το νύχι και δεν σταματάμε μέχρι να το αφαιρέσουμε εντελώς . Έτσι μαζί με το βερνίκι παρασύρονται και οι πρώτες κεράτινες στιβάδες του νυχιού με αποτέλεσμα να τα τραυματίζουμε σε βάθος και να γίνονται αδύναμα και εύθραυστα ή να ξεφλουδίζουν.
·         Ενώ ακολουθούμε τη σωστή διαδικασία αφαίρεσης , τρίβουμε με αιχμηρά εργαλεία και  ασκούμε υπερβολική δύναμη . Είτε γιατί το βερνίκι είναι ακόμη σκληρό, είτε γιατί βιαζόμαστε, είτε γιατί δεν γνωρίζουμε τις επιπτώσεις. Οπότε πάλι τραυματίζουμε τα νύχια μας αφού γδέρνουμε την επιφάνια τους (κεράτινη στιβάδα).

ΤΑ 6 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΥ ΒΕΡΝΙΚΙΟΥ

Θα χρειάστω :
1 χάρτινη λίμα 
λίγο βαμβάκι
10 κομμάτια αλουμινόχαρτο περίπου 7 x 10 εκ.
καθαρό ασετόν (χωρίς λάδι ή αλλα μαλακτικά συστατικά)
1 σπρώχτη επονυχίων ή ξυλακι μανικιούρ
1 λίμα buffer για λείανση


  • Βήμα 1.  Με μια χάρτινη λίμα περνάω όλη την επιφάνεια του νυχιού μέχρι να θαμπώσει. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Δεν θέλω να αφαιρέσω το καθόλου χρώμα  και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να φτάσω στο νύχι. Αφαιρώ μόνο την γυαλάδα.


  • Βήμα 2. Βρέχω ένα κομμάτι βαμβάκι με καθαρό ασετόν και το βάζω πάνω στο νύχι.
  • Βήμα 3.  Τυλίγω με ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο όλο το δάκτυλο.Κάνω την ίδια διαδικασία σε όλα τα δάκτυλα και περιμένω για 10-15 λεπτά.


  • Βήμα 4. Ανοίγω ένα-ένα τα αλουμινόχαρτα και ελέγχω αν έχει μαλακώσει το βερνίκι.Το υλικό πρέπει να έχει μαλακώσει τόσο ώστε να μοιάζει με λιωμένο ζελέ (Δες τη φωτογραφία δίπλα). Σε περίπτωση που δεν έχει μαλακώσει  βάζω ξανά  λίγο  ασετόν   και  τυλίγω με το αλουμινόχαρτο για λίγα λεπτά ακόμη.   
  • Βήμα 5.  Αν είναι έτοιμο, με την βοήθεια ενός σπρώχτη ή με ένα ξυλάκι επονυχίων (σε περίπτωση που δεν έχω τίποτα από αυτά μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα κουταλάκι του γλυκού από την κυρτή του πλευρά) με μεγάλη προσοχή και χωρίς να ασκώ καθόλου δύναμη, βοηθάω  να φύγει  όλο το υλικό που έχει παραμείνει πάνω στο νύχι.
  • Βήμα 6.  Περνάω όλα τα νύχια με ένα μαλακό buffer  για να λειάνω την επιφάνεια τους . 






Δεν ξεχνώ ότι  αμέσως μετά από κάθε αφαίρεση είναι απαραίτητο να:
  •          Ξεπλένω  τα χέρια μου με μαλακό σαπούνι και νερό για να απομακρύνω το ασετόν  και  την σκόνη που έχει μείνει επάνω στο δέρμα μου. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσω και σκραμπ.
  •      Ενυδατώνω   τα νύχια, τα πετσάκια  και τα χέρια μου με ένα δυναμωτικό λαδάκι και μια κρέμα χεριών. 

Extra Tip
                Όσο διάστημα έχω άβαφτα τα νύχια μου, ακόμα και μία μέρα, χρησιμοποιώ μια βάση με βιταμίνες  για να τα προστατεύω , να τα ενυδατώνω  και να τα δυναμώνω ταυτόχρονα !!!

Μερικά μυστικά ακόμη…
 Έκανα όλα τα βήματα σωστά όμως και πάλι νιώθω τα νύχια μου πολύ ευαίσθητα. Τι μπορεί να έχει συμβεί ;
·         Τα νύχια μου ήταν από πριν μαλακά και έσπαγαν  ή ξεφλούδιζαν εύκολα. Όσο έχω το μόνιμο βερνίκι  δημιουργείτε μια ασπίδα προστασίας που προστατεύει και τα κάνει πιο ανθεκτικά στα χτυπήματα.  Αυτό όμως δεν αποτελεί θεραπεία και γι ‘ αυτό διαρκεί μόνο όσο είναι βαμμένα. Μετά την αφαίρεση έρχονται ξανά την πρώτη κατάσταση.
·         Κάνω συνέχεια μόνιμο βάψιμο χωρίς κανένα διάλειμμα ανάμεσα στις εφαρμογές. Ως συνέπεια λοιπόν τα νύχια μου  μπορεί να έχουν αποδυναμωθεί επειδή πολύ απλά δεν μπορούν να  αναπνεύσουν ελεύθερα  για πολύ καιρό. Καλό θα ήταν λοιπόν να τους δίνω  το χρονικό περιθώριο να ξεκουραστούν  όχι μόνο  από τα  μόνιμα αλλά ακόμα και από τα απλά βερνίκια.

Έχω πάντα στο μυαλό μου ότι τα νύχια μου αποτελούν ένα ζωντανό σημείο του σώματος μου και τις περισσότερες φορές η  εικόνα τους είναι ενδεικτική για την γενικότερη κατάσταση του οργανισμού μου. Ταυτόχρονα αποτελεί σίγουρα ένα από τα βασικά σημεία που αναδεικνύουν την ομορφιά μας. Τα χέρια μας παίζουν βασικό ρόλο στην καθημερινή έκφρασή μας,  στις συναλλαγές μας και την επικοινωνία με τους άλλους ανθρώπους. Εμείς οι  ίδιοι τα βλέπουμε όλη την ώρα . Νομίζω λοιπόν  ότι αξίζουν   λίγη  παραπάνω περιποίηση  καθημερινά.
Μην τα παραμελείται … φροντίστε τα !!!

“ Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα “


Μην ξεχάσεις :
·         Να μου αφήσεις ένα σχόλιο από κάτω για το αν βρήκες χρήσιμο το νέο μου Post και βέβαια τις δικές σου εντυπώσεις σου μόλις τα δοκιμάσεις   !!!
·        Να προσθέσεις το email σου στη ειδικό χώρο στην δεξιά πλευρά της οθόνης σου, να πατήσεις sudmit  και ακολουθώντας την διαδικασία που θα σου ζητηθεί να λαμβάνεις ειδοποίηση με email κάθε φορά που κάνω μια νέα ανάρτηση !!!

·       Να μου δείξεις την αγάπη σου κάνοντας LIKE  στη σελίδα μου στο Facebook  και τα υπόλοιπα social media . Αν θέλεις μπορείς να κάνεις  και share στους φίλους σου ώστε να μεγαλώσει η παρέα μας !!!


Follow me …

2 σχόλια:

  1. Πολύ αναλυτικό και το έκανες να φαίνεται εύκολη υπόθεση.
    Ομολογώ ότι θα το τολμήσω για πρώτη φορά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ... Είναι πραγματικά εύκολο αν ακολουθήσεις τις οδηγείες και το πιο σημαντικό είναι οτι με αυτόν τον τρόπο έχεις την μικρότερη δυνατή φθορά στα νύχια σου... Δοκίμασε το και πες μου πως σου φάνηκε !!! Litsa G.

      Διαγραφή