Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Skin Rebirth review όλα όσα θες να ξέρεις

Νομίζω πως η γνωριμία μου με αυτό το προϊόν δεν θα μπορούσε να έρθει σε καλύτερη στιγμή. Γιατί το μόνο που θα  μπορούσε να σώσει το δέρμα μου αυτή την περίοδο… μια απίστευτα δύσκολη και απαιτητική περίοδος για μένα και το δέρμα μου κι ας μην το κατάλαβε κανείς… ήταν ένα μόνο ένα θαύμα ή ένα gel ανάπλασης και αναγέννησης της επιδερμίδας σαν το Skin Rebirth από Ariadne Athens. Ελάτε λοιπόν να σας συστήσω στη νέα μου αγάπη….

skin rebirth review





Και για να μην ανησυχείτε δεν μου συνέβη κάτι κακό απλά είχα τόσες πολλές υποχρεώσεις και δυστυχώς για να τα προλάβω όλα ξέκλεβα ώρες από τον ύπνο μου ως συνήθως. Όλοι ξέρουμε πως ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα για όμορφο δέρμα είναι ο ύπνος, εξού και το “beauty sleep” = ύπνος ομορφιάς. Όταν κοιμάσαι λοιπόν 3-4 ώρες την νύχτα  και τις υπόλοιπες ώρες τρέχεις σαν τον Βέγγο τι να σου κάνει και αυτό το κακόμοιρο το δερματάκι ???  Εεεε λοιπόν τον Οκτώβρη από τότε που άρχισα να χρησιμοποιώ το Skin Rebirth κανείς δεν κατάλαβε … ούτε καν εγώ… πως δεν κοιμόμουν σχεδόν καθόλου γιατί το δέρμα μου το πρωί φαινόταν τόσο λαμπερό σαν να είχα κοιμηθεί ένα γεμάτο 8ωρο. Και βέβαια η διαφορά στην υφή του δέρματος μου ήταν από το πρώτο λεπτό της εφαρμογής του. Αν αυτό δεν είναι θαύμα τότε τι είναι !!!


SKIN REBIRTH ARIADNE ATHENS

Τα συστατικά του

Τι είναι όμως αυτό που κάνει το Skin Rebirth θαυματουργό ??? Τα δραστικά συστατικά του βέβαια. Η ρίζα από αλκάνα, τα βλαστοκύτταρα από σύμφυτο είναι τα δυνατά του συστατικά,  ενώ η μαστίχα, το έλαιο ηλίανθου, η καλέντουλα και το πολύτιμο λάδι ελιάς συμπληρώνουν την θαυματουργή δράση αυτού του προϊόντος.

Ρίζα Αλκάνας φωτ. από το διαδίκτιο

Η χρήση του

Καθημερινά το πρωί για προστασία από τους περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως η ρύπανση και οι ελεύθερες ρίζες. Ταυτόχρονα βελτιώνει την  όψη της επιδερμίδας και ενισχύει την λάμψη της, ενώ συσφίγγει και τους διεσταλμένους πόρους. Η χρήση του το βράδυ λειτουργεί επανορθωτικά στις βλάβες της ημέρας, αναζωογονεί και ανανεώνει τα κύτταρα και ίσως το πιο βασικό καταπολεμά την γήρανση. Εφαρμόζεται πάντα σε καθαρό δέρμα και απλώνεις την επιθυμητή ποσότητα πριν από την κρέμα προσώπου.


Η υφή του και οι πρώτες εντυπώσεις

Καταρχήν έχω εντυπωσιαστεί με το κατακόκκινο χρώμα του. Δεν έχω ξαναδεί καλλυντικό με τόσο έντονο χρώμα και ομολογώ πως εμένα μου αρέσει πολύ έτσι για αλλαγή. Μην φοβάσαι δεν βάφει το δέρμα, μόλις απορροφηθεί σχεδόν εξαφανίζετε. Η υφή του είναι πολύ ελαφριά και δροσερή χωρίς ίχνος λιπαρότητας και απλώνετε πανεύκολα στο δέρμα με ελαφριές κινήσεις μασάζ  ενώ απορροφάτε αμέσως. Το άρωμα του η αλήθεια είναι πως δεν σε κερδίζει γιατί δεν την λες και ωραία αλλά την συνηθίζεις γρήγορά και βασικά την αγνοείς μόλις διαπιστώσεις όλα τα υπόλοιπα θετικά που έχει. Το καταπληκτικό είναι πως μόνο λίγα δευτερόλεπτα μετά καταλαβαίνεις την διαφορά στην επιφάνεια της επιδερμίδας σου. Βελούδινη αίσθηση και λεία επιδερμίδα που θα θες να την χαϊδεύεις συνεχώς στην κυριολεξία.

Η δράση των συστατικών του

Το κύριο συστατικό του skin rebirth είναι η ρίζα από το βότανο αλκάνα. Ομολογώ πως πρώτη φορά άκουγα για το βότανο αυτό. Έτσι έτρεξα αμέσως στη Google και έκανα μια αναζήτηση να δω τι είναι πια αυτή η άγνωστη αλκάνα. Με χαρά είδα πως είχα να διαβάσω πάρα μα πάρα πολλά και ξαφνικά ένιωσα αμόρφωτη που δεν είχα ακούσει καν την λέξη αυτή.
 Όλα όσα διάβασα αποθέωναν αυτό το βότανο για τις «θαυματουργές» του ιδιότητες και αναρωτιέμαι… Εγώ γιατί δεν ήξερα τίποτα μέχρι τώρα?  Ποιος μου έκρυβε αυτόν τον θησαυρό ? Τι σκευωρία  κρύβετε εδώ ? Αλλά πολύ γρήγορα επανήλθα από αυτό το παραλήρημα και ησύχασα γιατί κρατούσα στα χέρια όλες αυτές τις θαυματουργές ιδιότητες αναγέννησης στο ανθρώπινο δέρμα σε ένα μπουκαλάκι. Διαθέτει και αντιμικροβιακές ιδιότητες όμως το πιο σημαντικό είναι η επουλωτική του δράση που βοηθά στην γρήγορη θεραπεία τραυμάτων, εγκαυμάτων, και άλλων πολλών αφού βοηθά στην αποκατάσταση του δέρματος ( μια έρευνα στο διαδίκτυο θα σε αφήσει άφωνη).
Δεύτερο δραστικό συστατικό είναι τα βλαστοκύτταρα από το φυτό σύμφυτο που επιταχύνει την ανανέωση του δέρματος και επουλώνει τις πληγές και τις φλεγμονές. Να σκεφτείς πως στην αρχαιότητα οι γιατροί χρησιμοποιούσαν το φυτό σύμφυτο και για την θεραπεία καταγμάτων και των οστών.
Μαζί με τα υπόλοιπα πολύ σημαντικά φυσικά συστατικά συνθέτουν ένα μοναδικό καλλυντικό με πολλές ακόμη ιδιότητες όπως να αναδομεί τα  κυττάρα(ηλίανθος), να επουλώνει, να καταπραϋνει και να ενυδατώνει (καλέντουλα), είναι πλόυσιο σε αντιοξειδωτικά, πολυφαινόλες και βιταμίνη Ε (λάδι ελιάς)  και τέλος αποκαθιστά το κολλαγόνο και την ελαστικότητα του δέρματος και επιβραδύνει την γήρανση, ενώ βοηθά στην ανάπτυξη, την θρέψη και την θεραπεία των μαλλιών,  προσφέροντας ταυτόχρονα αντιμυκητιακή και αντισηπτική δράση (μαστίχα).

Θες κι άλλα ??? Εγώ το μόνο που θέλω είναι να γεμίσω την μπανιέρα μου και skin rebirth και να βουτήξω μέσα ολόκληρη. Έτσι όπως μας τα λέει μόλις βγω θα είμαι τουλάχιστον 10 χρόνια μικρότερη … βρέφος δηλαδή !!!
Και ξέρω τώρα θα σκεφτείτε τα κάνει όλα αυτά ???

Η ετυμηγορία μου

Το δέρμα μου είχε μία φυσική φωτεινότητα και τολμώ να πω πως είχε και ροδαλό χρώμα υγείας. Σε καμία περίπτωση δεν γκρίζαρε όπως συνήθως γίνετε στα κουρασμένα δέρματα και μάλιστα κανείς δεν μπορούσε να αντιληφθεί πόσο κούραση έκρυβε ο οργανισμός μου. Η υφή του δέρματος μου έδειχνε πιο λεία και εμφανώς πιο σφριγηλή, ενώ οι πόροι είχαν μειωθεί κατά πολύ. Σίγουρα όλα τα ενεργά συστατικά του δούλεψαν για να με βγάλουν ασπροπρόσωπη και με κάνουν πολύ χαρούμενη για την εικόνα μου
Τέλος είναι από τα προϊόντα που έχω ξεχωρίσει το τελευταίο διάστημα και έχει κερδίσει επάξια μία θέση στα αγαπημένα μου προϊόντα του φθινοπώρου.    

Αν θες να επισκεφτείς την σελίδα της εταιρίας και να ρίξεις μία ματιά πάτησε εδώ


Ανυπομονώ να διαβάσω την γνώμη σου για το σημερινό θέμα γι΄αυτό μην διστάσεις να μου αφήσεις ένα σχόλιο ή ένα emoji  κάτω από αυτό το post γιατί αυτό με βοήθαει να ξέρω αν σου άρεσε και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω ...

Αν θες μπορείς να κοινοποιήσεις αυτό το post στα αγαπημένα σου social media (facebook, Instagram, Twitter) για να το δουν και οι φίλοι σου και να μεγάλωσει έτσι κι άλλο η παρέα μας !!! 

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε 
    
# Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα #
 Litsa G.


Έλα στην παρέα μας… ακολούθησε με
T W I T T E R   https://twitter.com/kook_litsa
P I N T E R E S T   https://gr.pinterest.com/kook_litsa/


Δείτε το κανάλι μου στο You Tube  kook_litsa https://www.youtube.com/channel/UCoFd94EBVg56gdRzfqIUv1Q
Μπορείτε να κάνετε ΕΓΓΡΑΦΗ για να βλέπετε  όλα τα νέα μου βίντεο ( είναι δωρεάν)


Για συνεργασίες και αποστολή δεμάτων 
επικοινωνήστε μαζί μου στο:
 geolitsa@yahoo.gr


Αυτό το post δεν είναι χορηγούμενο / This post its not sponsored
Εκφράζω την ειλικρινή μου άποψη

©Copyright  2017  Litsa G.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου