Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΥΔΡΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Με δύο απλά υλικά φτιάχνω μία  τέλεια πούδρα 

που ολοκληρώνει το  καθημερινό μου μακιγιάζ !!!


    Είναι πολύ εύκολη στην  παρασκευή της και πολύ οικονομική … τζάμπα θα έλεγα αφού τα υλικά τα έχουμε όλοι στην κουζίνα μας. Αυτό που με ενθουσιάζει περισσότερο όμως  είναι ότι έχω στο νεσεσέρ μου άλλη  μία  φυσική επιλογή  καλλυντικού  που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καμία πούδρα του εμπορίου… Και την φτιάχνω μόνη μου…

Όλα τα χρόνια που ασχολούμαι με το επαγγελματικό μακιγιάζ έχω δοκιμάσει αρκετές πούδρες του εμπορίου. Πανίσχυρα  επαγγελματικά προϊόντα που υπόσχονται τέλεια κάλυψη και μεγάλη διάρκεια, αλλά και προϊόντα από γνωστές εταιρίες καλλυντικών ευρείας κατανάλωσης σε οικονομικές τιμές (ή όχι και τόσο οικονομικές). Δεν λέω πολλές από αυτές είναι φανταστικές. Όμως όταν έπεσε στα χέρια μου αυτή η συνταγή για σπιτική πούδρα, αν και λίγο δύσπιστη στην αρχή, τελικά με κέρδισε και από τότε χρησιμοποιώ μόνο αυτή στο πρόσωπο μου. Το πλεονέκτημα της είναι τα αγνά υλικά  που μόνο καλό κάνουν στο δέρμα μου.

         Ποια είναι αυτά ; Δείτε τα !!!

Υλικά:

  •        2 κουτ. γλυκού άμυλο καλαμποκιού (κορν φλάουρ)
  •        ½ κουτ. γλυκού κακάο σε σκόνη (άγλυκο)


Θα χρειαστούμε ακόμη :

  •          1 μικρό καθαρό βαζάκι με βιδωτό καπάκι
  •          Λίγη κανέλα σε σκόνη για μπρονζέ αποτέλεσμα (προαιρετικά)
  •          Ανοιχτόχρωμη ιριδίζον σκιά ματιών για λάμψη (προαιρετικά)
  •          1 μικρό στραγγιστήρι
  •          1 μπολάκι
  •          1 μεγάλο πινέλο πούδρας

Πάμε λοιπόν να την φτιάξουμε !!!

Μπορείς να δεις το βίντεο στο You Tube πατώντας ΕΔΩ
  1. Βάζω το στραγγιστήρι πάνω στο μπολ και ρίχνω εκεί μέσα τα υλικά μου. 
  2. Με ένα κουτάλι κοσκινίζω να αδειάσει μέσα στο μπολ και ανακατεύω μέχρι να γίνει το μείγμα ομοιογενές.
  3.  Δοκιμάζω την απόχρωση  με το πινέλο  στο δέρμα μου. Αν θέλω πιο ανοιχτό χρώμα προσθέτω λίγο ακόμη άμυλο καλαμποκιού, ενώ αν θέλω πιο σκούρο χρώμα προσθέτω λίγο ακόμη κακάο. Το καλοκαίρι μπορώ να κάνω την πούδρα μου μπρονζέ προσθέτοντας  λίγο κανέλα. Ενώ αν θέλω μια ελαφριά λάμψη προσθέτω λίγη ανοιχτόχρωμη ιριδίζον σκιά ματιών (δεν ξεχνώ να  την κοσκινίσω και αυτή). 
  4. Αποθηκεύω σε ένα καθαρό βαζάκι με βιδωτό καπάκι (γυάλινο ή πλαστικό δεν έχει σημασία αρκεί να είναι καθαρό) . Επιλέγω βιδωτό για μεγαλύτερη ασφάλεια στο κλείσιμο, δεν θα θέλαμε να αδειάσει μέσα στο νεσεσέρ μας.

Πως την χρησιμόποιούμε ;

            Εφαρμόζω την  πούδρα με ένα φαρδύ πινέλο. Ακουμπώ ελαφρά το πινέλο στην επιφάνια της πούδρας να κολλήσει μικρή ποσότητα επάνω του. Τινάζω το πινέλο ελαφρά να φύγει όλη η περιττή ποσότητα. Περνάω απαλά όλο το πρόσωπο. Δουλεύω με κυκλικές κινήσεις μέχρι να απλωθεί καλά. Επαναλαμβάνω εάν χρειάζεται.

Γιατί να την επιλέξω ; 

  •       Είναι 100% φυσικό προϊόν. Χωρίς καθόλου συντηρητικά.
  •       Είναι υποαλλεργική (εκτός αν κάποιος έχει αλλεργία στο καλαμπόκι ή το κακάο).
  •        Αφήνει το δέρμα  λαμπερό και βελούδινο.
  •       Κάνει το δέρμα ματ χωρίς να κλείνει τους πόρους και χωρίς να το βαραίνει.
  •       Τρέφει την επιδερμίδα χάρη στα θρεπτικά στοιχεία του άμυλου καλαμποκιού.
  •        Έχει  υψηλή αντιοξειδωτική και τονωτική δράση   λόγω του κακάο.
  •        Μυρίζει τόσο ωραία που ανεβάζει την διάθεση στη στιγμή.


           Θέλετε κι άλλα ;;;

Extra  tip...

Επιλέγω τα υλικά μου από τα βιολογικά προϊόντα 
και μεγιστοποιώ τα οφέλη της πούδρας έτσι απλά !!!

            Είμαι σίγουρη ότι θα την λατρέψετε μόλις την δοκιμάσετε… Πείτε το και στις φίλες σας !!!

  

“ Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα “




Μην ξεχάσεις :
·         Να μου αφήσεις ένα σχόλιο από κάτω για το αν βρήκες χρήσιμο το νέο μου Post και βέβαια τις δικές σου εντυπώσεις σου μόλις τα δοκιμάσεις   !!!
·        Να προσθέσεις το email σου στη ειδικό χώρο στην δεξιά πλευρά της οθόνης σου, να πατήσεις sudmit  και ακολουθώντας την διαδικασία που θα σου ζητηθεί να λαμβάνεις ειδοποίηση με email κάθε φορά που κάνω μια νέα ανάρτηση !!!

·       Να μου δείξεις την αγάπη σου κάνοντας LIKE  στη σελίδα μου στο Facebook  και τα υπόλοιπα social media . Αν θέλεις μπορείς να κάνεις  και share στους φίλους σου ώστε να μεγαλώσει η παρέα μας !!!




    

2 σχόλια: