Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Ενα θαύμα για τα μαλλιά μου

Ποτέ δεν ήμουν από τις τυχερές που έχουν δυνατά και μακριά μαλλιά, γι΄ αυτό και πάντα τα έκοβα λίγο κάτω από τους ώμους έτσι ώστε να τα κρατάω σε μία καλή κατάσταση. Μετά ήρθε το ξανθό χρώμα και χάθηκε για πάντα η ελπίδα. Λίγα, λεπτά και άτονα … αυτά είναι τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζω με τα μαλλιά μου. Τώρα ευελπιστώ πως αυτό θα αλλάξει γιατί γνώρισα το σύστημα φροντίδας μαλλιών Exesio. Και νομίζω θα τολμήσω να τα ονειρευτώ ξανά όμορφα και μακριά μαλλιά … Ότι  απορίες έχετε θα σας λυθούν στο post που ακολουθεί …



Η ιστορία των μαλλιών μου ίσως μοιάζει με την ιστορία πολλών από εσάς. Θυμάμαι από μαθήτρια κιόλας να μου λέει η κομμώτρια πως τα δικά μου μαλλιά είναι καταδικασμένα να τα κόβω κοντά και ότι ίσως ποτέ να μην καταφέρω να τα φτάσω έστω μέχρι την μέση της πλάτης. Εκτός από λίγα και άτονα μαλλιά είχα και πολύ λεπτή και ευαίσθητη τρίχα. Πολύ γρήγορα έβαλα στην φροντίδα των μαλλιών μου τις μάσκες και τα λαδάκια και μπορώ να πω πως είχα δει σημαντική βελτίωση εξωτερικά τουλάχιστον και στην εμφάνιση τους. Μετά από ένα «ωραιότατο» κάψιμο που μου έκαναν στο κομμωτήριο ήρθε και το ψαλίδι να δώσει την λύση και  το νέο καρέ κούρεμα έκρυψε την ζημιά. Μου άρεσε δεν λέω το νέο μου λουκ αλλά το μακρύ μαλλί το έχω απωθημένο … με καταλαβαίνεις!!!

Και κάπου εδώ ήρθε η γνωριμία μου με τα προϊόντα Exesio και θέλω πάρα πολύ να σας κάνω τις συστάσεις ….

Ο λόγος για τρία θεραπευτικά προϊόντα που έρχονται να λύσουν προβλήματα όπως η τριχόπτωση και η λιπαρότητα ενώ βοηθά στην ενδυνάμωση και την ανάπτυξη της τρίχας. Το σύστημα φροντίδας μαλλιών αποτελείτε από ένα ισχυρό λάδι ( Elixirio  hair oil ), ένα δυναμωτικό σαμπουάν ( Exesio mask & shampoo )  και μία μάσκα εντατικής φροντίδας ( Exelixis power mask ). Όλη η σειρά βασίζετε κυρίως σε 4 δραστικά συστατικά που οι ιδιότητες τους συμπράττουν για να  εξυγιάνουν και να ενεργοποιήσουν τους θύλακες της τρίχας καθώς και να αναδομήσουν και να θρέψουν σε βάθος την τρίχα ως την άκρη της. Μιλάμε βέβαια για τα ενεργά συστατικά των φυτών δάφνη, πολυτρίχη, αβοκάντο, μαστίχα Χίου αλλά και βαλσαμέλαιο και λάδι καρύδας.

Η θεραπεία στοχεύει να χτυπήσει πρώτα  την αιτία των προβλημάτων στην «ρίζα του κακού» δηλαδή στο τριχωτό της κεφαλής και στη συνέχεια να  αναδομήσει την υπόλοιπη τρίχα ως την άκρη της. Γι΄ αυτό και τα τρία προϊόντα μπαίνουν απευθείας στο τριχωτό και στην ρίζα και μην σας τρομάζει καθόλου αυτό. Ας δούμε λοιπόν πως δρουν τα προϊόντα αναλυτικά.

Θεραπευτικό λάδι Elixirio



Αρχικά μπαίνει μόνο στο τριχωτό του κεφαλιού με το ειδικό σταγονόμετρο σε στεγνό δέρμα και ακολουθεί ειδικό μασάζ για μερικά λεπτά έτσι ώστε να διεγερθούν τα αιμοφόρα αγγεία και να εισχωρήσουν όλα τα συστατικά του μέσα στον οργανισμό ( Το 1ο στάδιο με την εφαρμογή του λαδιού γίνετε αποκλειστικά σε συνεργαζόμενα κομμωτήρια). Η δάφνη και το πολυτρίχι βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό αλλά και στους θύλακες της τρίχας, επιπλέον δρουν και ενάντια σε μικρόβια που υπάρχουν στην περιοχή ενώ το έλαιο αβοκάντο  ενυδατώνει και βοηθά την τρίχα να περάσει γρηγορότερα στην φάση της αναγέννησης με μία ακόμη πολύ σημαντική ιδιότητα να  αυξάνει το μέγεθος της τρίχας. Τέλος η μαστίχα έρχεται να επουλώσει και να αναπλάσει το δέρμα αλλά και τα ίδια τα μαλλιά. Το λάδι θα μείνει για 5 λεπτά και μετά με μασάζ  το απλώνουμε  σε όλο το μήκος των μαλλιών έως την άκρη προσθέτοντας αν χρειαστεί λίγη ποσότητα προϊόντος ακόμη. Το λάδι Elixirio θα παραμείνει για τουλάχιστον 45 λεπτά ως μάσκα.

Σαμπουάν και μάσκα Exesio

Τα ίδια ακριβώς δραστικά συστατικά βρίσκονται και σε αυτό το διαφορετικό ομολογώ σαμπουάν που όπως ήδη διαβάσατε και στον τίτλο πιο πάνω πρόκειται για ένα σαμπουάν – μάσκα. Είναι αρκετά συμπυκνωμένο και μοιάζει πιο  πολύ σαν παχύρευστο τζελ , ενώ εφαρμόζεται σε πρώτη φάση σαν μάσκα. Με το απλικατέρ που υπάρχει στο καπάκι της συσκευασίας εφαρμόζεις το προϊόν στις ρίζες των μαλλιών και δουλεύεις με μασάζ έτσι ώστε να ενωθεί  με το λάδι elixirio  που ήδη υπάρχει πάνω στα μαλλιά μας, στην περίπτωση που η θεραπευτική αγωγή γίνετε σε ένα συνεργαζόμενο κομμωτήριο. Αν η αγωγή γίνετε στο σπίτι ακολουθείς ακριβώς την ίδια διαδικασία κι ας μην υπάρχει το λάδι. Το προϊόν θα παραμείνει και αυτό για 15 λεπτά τουλάχιστον σαν μάσκα και μετά με λίγο σαμπουάν ακόμη και προσθέτοντας λίγο νερό σιγά σιγά απλώνουμε ως τις άκρες. Όσο προσθέτουμε νερό θα δημιουργείτε αφρός ο όποιος καθαρίζει σε βάθος την τρίχα αλλά και το δέρμα του κεφαλιού. Δεν ξεχνώ να δουλεύω με κινήσεις μασάζ καθ όλη τη διάρκεια και κυρίως στα σημεία που υποφέρουν από τριχόπτωση. Τέλος ξεπλένω πολύ καλά με άφθονο νερό. Μην τρομάξεις αλλά η αίσθηση που θα έχεις στα μαλλιά σου μόλις τα ξεπλύνεις θα είναι λες και έχουν αφυδατωθεί εντελώς. Στην πραγματικότητα έχει γίνει αυτό ακριβώς που θέλουμε, να αφαιρεθεί όλο το σμήγμα, οι ρύποι και οι τοξίνες που στην ουσία είναι και η βασική αιτία της αποδυνάμωσης των μαλλιών. Μην πανικοβάλλεσαι η συνέχεια θα σε εκπλήξει ευχάριστα …


Exelixis power mask

Αυτό το προϊόν θα σε κερδίσει με το που θα ανοίξεις το καπάκι του γιατί έχει ένα  υπέροχο άρωμα μαστίχας. Στην συνέχεια θα το λατρέψεις με το που θα το ακουμπήσεις στα φρεσκολουσμένα σου μαλλιά γιατί αμέσως θα καταλάβεις πόσο «θαυματουργό» είναι. Μία μόνο μικρή ποσότητα είναι αρκετή για να δώσει ξανά στα μαλλιά όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά και την ενυδάτωση που χρειάζονται. Μην φοβηθείτε η μάσκα αυτή θέλουμε να μπει στην ρίζα και να απλωθεί ως την άκρη της. Το μασάζ και εδώ (και στην ρίζα ) είναι το κλειδί που θα μας φέρει πιο κοντά στα δυνατά γεμάτα ζωντάνια μαλλιά που όλες και όλοι …  γιατί το προϊόν απευθύνεται και στο αντρικό κοινό που υποφέρει από τριχόπτωση… ονειρευόμαστε. Η μάσκα μένει και αυτή για 15 τουλάχιστον λεπτά και μετά ξεπλένετε πάρα πολύ καλά με άφθονο χλιαρό νερό. Τα δραστικά συστατικά του και οι ιδιότητες τους  είναι τα ίδια με τα άλλα δύο προϊόντα, γι΄ αυτό δεν τα αναφέρω ξανά.   

Κλινικές μελέτες δείχνουν πως με την σωστή χρήση των προϊόντων Exesio η τριχόπτωση και λιπαρότητα σταματούν από την δεύτερη κιόλας εφαρμογή. Μέχρι την 3η εφαρμογή έχουμε αναδόμηση των αφυδατωμένων και καμένων μαλλιών, ενώ  στις 6-7 εφαρμογές η λεπτές και αδύναμες τρίχες διπλασιάζουν το πάχος τους. Τέλος μέχρι τις 10 επαναλήψεις έχουμε επανέκφυση νέας τρίχας. Απίστευτό ???  Υπάρχει και ειδική μελέτη του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός αν θες να ρίξεις μια ματιά… Επίσης είναι καλό να γνωρίζουμε  πως τα προϊόντα Exesio είναι μια Ελληνική καινοτομία.
Η δική μου προσωπική εμπειρία

Ομολογώ πως αρχικά είχα στα χέρια μου την μάσκα και πριν την δοκιμάσω ήμουν αρκετά επιφυλακτική. Σκεφτόμουν ότι ίσως να είναι υπερβολές όλα αυτά που διάβασα και σιγά μην βάλω την μάσκα στην ρίζα με τόσο λεπτή τρίχα που έχω θα είναι σκέτη καταστροφή. Ε λοιπόν η πρώτη δοκιμή με εξέπληξε θετικά, αλλά και πάλι έλεγα «μπα η ιδέα μου θα είναι». Με την δεύτερη πολύ ερευνητική δοκιμή… μόνο της μάσκας το τονίζω αυτό… σιγουρεύτηκα πως κρατούσα στα χέρια μου την χαμένη ελπίδα των μακριών μαλλιών που τόσο μου είχαν λείψει. Ανάλαφρη ρίζα και λεία άκρη χωρίς κανένα άλλο προϊόν. Με δύο εφαρμογές μόνο την μάσκα οι άκρες των μαλλιών μου φαινόταν σαν ήμουν φρεσκοκουρεμένη. Φαντάσου τι μπορούν να κάνουν όλα μαζί !!!

Εδώ ισχύει το ρητό «μια δοκιμή θα σε πείσει» και έτσι έγινε… δοκίμασα την θεραπεία με τα 3 προϊόντα σε συνεργαζόμενο κομμωτήριο και … δεν περιγράφω άλλο 
… πλάκα κάνω θα σου τα πω όλα.

1.       Κανένα βάρος στα μαλλιά μου παρόλο την λεπτή και αδύναμη τρίχα που έχω.
2.       Οι άκρες εμφανώς ενυδατωμένες και πιο υγιής χωρίς κάποιο επιπλέον προϊόν που να μπαίνει σε στεγνά μαλλιά όπως έκανα μέχρι τώρα.
3.       Φυσική γυαλάδα σε όλο το μήκος των μαλλιών.
4.       Ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό μου… χαχαχα … είναι και αυτό στα αποτελέσματα της 3πλης θεραπείας να μην το πω ?

Εννοείτε πως πλέον χρησιμοποιώ στο σπίτι το σαμπουάν και την μάσκα 2 με 3 φορές την εβδομάδα και μπορώ να το ομολογήσω πως ΝΑΙ αποφάσισα να ξανά μακρύνω τα μαλλιά μου. Σε ευχαριστώ Exesio !!!

Τα 2 προϊόντα Exesio Shampoomask  και την Power Mask Exelixis θα τα βρείτε σε φαρμακεία δείτε ΕΔΩ . Ενώ την ολοκληρωμένη θεραπεία με τα 3 προϊόντα μαζί με το Hair oil Elixirio θα μπορείτε να την δοκιμάσετε σε συνεργαζόμενα κομμωτήρια στην Αττική δείτε ΕΔΩ . Για να τα βρείτε στην υπόλοιπη Ελλαδα δείτε εδώ

Ανυπομονώ να διαβάσω την γνώμη σου για το σημερινό θέμα γι΄αυτό μην διστάσεις να μου αφήσεις ένα σχόλιο ή ένα emoji  κάτω από αυτό το post γιατί αυτό με βοήθαει να ξέρω αν σου άρεσε και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω ...

Αν θες μπορείς να κοινοποιήσεις αυτό το post στα αγαπημένα σου social media (facebook, Instagram, Twitter) για να το δουν και οι φίλοι σου και να μεγάλωσει έτσι κι άλλο η παρέα μας !!! 


Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε   
  
# Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα #
 Litsa G.

Έλα να γίνουμε φίλοι … ακολούθησε με
T W I T T E R   https://twitter.com/kook_litsa
P I N T E R E S T   https://gr.pinterest.com/kook_litsa/


Ρίξε μια ματιά στο κανάλι μου στο You Tube  kook_litsa https://www.youtube.com/channel/UCoFd94EBVg56gdRzfqIUv1Q
Μπορείτε να κάνετε ΕΓΓΡΑΦΗ για να βλέπετε  ότι ανεβάζω ( είναι δωρεάν)


Για συνεργασίες και αποστολή πακέτων
 επικοινωνήστε μαζί μου στο :   geolitsa@yahoo.gr


Αυτό το post δεν είναι χορηγούμενο / This post its not sponsored
Εκφράζω την ειλικρινή μου άποψη

#hair #exesio #exelixis #elixirio #hairoil #mask #shampoo #σαμπουαν #μασκα #λαδι #φυσικο #αναδομηση #λιπαροτητα #δαφνη #πολυτριχι #αβοκαντο #μαστιχα

©Copyright  2018  Litsa G.

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστούμε για την ανάρτηση. Λεπτομερής η περιγραφή σας και πολύ κατατοπιστική. Πραγματικά, ό,τι λέτε για τα προϊόντα αυτά ισχύει 100%. Όμως επιτρέψτε μου μια παρατήρηση: Υπάρχουν κραυγαλέα ορθογραφικά λάθη, κυρίως σε καταλήξεις, που δεν δικαιολογούνται σε τέτοια ωραία ανάρτηση. Είναι κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή