Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Το φθινόπωρο στα νύχια μας Fall nail trends 2017

Φθινόπωρο και τα  νέα χρώματα στα νύχια συμπληρώνουν το στυλ μας 
και προσθέτουν πόντους στην εμφάνιση μας ... 
Για να μην πιαστείτε αδιάβαστη δείτε εδώ τις νέες φθινοπωρινές συλλογές που προτείνουν όλα τα μεγάλα brands στον χώρο των νυχιών ...

 Στο προήγούμενο post σου έδειξα τα βερνίκια που αγάπησα εγώ και φόρεσα περισσότερο μέσα στο φθινόπωρο ... και φοράω ακόμη φυσικά ( αν δεν το έχεις διαβάσει μπες ΕΔΩ )     

Για να δούμε όμως ποια είναι τα νέα χρώματα που κυκλοφόρησαν μερικά από τα πιο μεγάλα brands στον χώρο των νυχιών για το φθινόπωρο 2017. 
Δες τα όλα ανά εταιρεία και  διάλεξε τα δικά σου αγάπημενα.
Μην ξεχνάς πως οι μεταλλικές υφές και οι λάμψεις όσο και να το αρνήσε, είναι η απόλυτη τάση. 
Το ίδιο και τα ζωηρά κόκκινα τύπου byrgundy wine και βέβαια έχουμε  νέο entry με τις μωβ αποχρώσεις σε όλο τους το μεγαλείο αλλά και το τολμηρά  σκούρα μπλε και πράσινα για τις πιο "ιδιαίτερες" εμφανίσεις μας .

Ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο ??? 
Απάντησε μου κάτω στα σχόλια ...


1. OPI 
Φθινοπωρινή συλλογή 2017 - ICELAND
                        
#IcelandBlueMeAway

2. ESSIE 
Φθινοπωρινή συλλογή - AS IF

#essielove #essieprogreece

3. ORLY
Φθινοπωρινή συλλογή - VELVET DREAM
                  
#VelvetDream 

4. CHINA GLAGE 
Φθινοπωρινή συλλογή - STREET REGAL
#CGStreetRegal

Συλλογή HAPILLY NEVER AFTER

#CGHapillyNeverAfter

5. CND VINYLUX
φθινοπωρινή συλλογή 2017 - NIGHT SPELL
#CNDNightspell


Ανυπομονώ να διαβάσω την γνώμη σου για το σημερινό θέμα γι΄αυτό μην διστάσεις να μου αφήσεις ένα σχόλιο ή ένα emoji  κάτω από αυτό το post γιατί αυτό με βοήθαει να ξέρω αν σου άρεσε και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω ...

Αν θες μπορείς να κοινοποιήσεις αυτό το post στα αγαπημένα σου social media (facebook, Instagram, Twitter) για να το δουν και οι φίλοι σου και να μεγάλωσει έτσι κι άλλο η παρέα μας !!! 

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε     
# Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα #
 Litsa G.
Έλα στην παρέα μας… ακολούθησε με
T W I T T E R   https://twitter.com/kook_litsa
P I N T E R E S T   https://gr.pinterest.com/kook_litsa/

Δείτε το κανάλι μου στο You Tube  kook_litsa https://www.youtube.com/channel/UCoFd94EBVg56gdRzfqIUv1Q
Μπορείτε να κάνετε ΕΓΓΡΑΦΗ για να βλέπετε  όλα τα νέα μου βίντεο ( είναι δωρεάν)


Για συνεργασίες και αποστολή δεμάτων επικοινωνήστε μαζί μου στο :   geolitsa@yahoo.gr


Αυτό το post δεν είναι χορηγούμενο / This post it’s not sponsored
Αυτό το post έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα.
 Δεν έχω δοκιμάσει όλα τα προϊόντα γι΄ αυτό δεν μπορώ να εκφράσω την άποψη μου
Οι φωτογραφίες δεν μου ανήκουν 

#νυχια #νεα   #βερνίκι #φθινοπωρο #ομορφια #μοδα #τασεις #beauty  #new #trends #nails #fall #autumn #2017  #naillaquer #orly #opi #essie #chinaglaze #cnd #kooklitsa #kooklitsaschoice #kookklitsasblog


©Copyright  2017  Litsa G.

1 σχόλιο:

  1. Με τέτοια ποικιλία σίγουρα θα βρείτε ένα που θα σας αρέσει περισσότερο ... Ποιό είναι αυτό ??? Μοιραστείτε το μαζί μου στα σχόλια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή