Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

ΠΩΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΡΤΙ "MINECRAFT"

Έξυπνες και εύκολες ιδέες για να οργανώσεις ένα παιδικό πάρτι 
που θα του μείνει αξέχαστο...

Το καλύτερο  πάρτι για αγόρια με θέμα τι άλλo 

www.kooklitsas.blogspot.gr


Ένα από τα πιο διαδομένα πλέον παιχνίδια υπολογιστών για μεγάλους που όμως έχει κατακτήσει και τους μικρούς …
Είσαι μαμά, θεία ή νονά και το αγαπημένο σου αγοράκι θέλει να κάνει πάρτι με θέμα το MINECRAFT ???
Λοιπόν… είσαι στο κατάλληλο μέρος γιατί εδώ θα βρεις ιδέες που θα σου λύσουν τα χέρια και  θα  κάνουν τον εορτάζοντα  να σε λατρεύει !!!
Δες βήμα -βήμα τις κατασκευές και εκτύπωσε δωρεάν όλα όσα θα χρειαστείς !!!

Όταν ρώτησα τον μικρό μου γιο  τον  Άγγελο τι  θέμα  θέλει να είναι το πάρτι για τα 8α γενέθλια του η απάντηση δεν άργησε να έρθει …  “Minecraft”  μου είπε με απόλυτη σιγουριά . Τότε λοιπόν άρχισα να ψάχνω καταρχήν να δω τι είναι αυτό το  minecraft  και πως θα μπορούσα να κάνω κάτι που θα του αρέσει,  γιατί το ξέρετε άλλωστε τα παιδιά είναι οι πιο αυστηροί κριτές αφού λένε πάντα την αλήθεια. Έπρεπε να ξεκινήσω αμέσως γιατί οι μέρες περνάνε γρήγορα και με τις καθημερινές υποχρεώσεις με έβλεπα πάλι να ξενυχτάω για να προλάβω. Ααα ξέχασα να πω το πάρτι θα γινόταν στο σπίτι μας, ευτυχώς δεν είναι η πρώτη φορά και ξέρω πλέον τι να περιμένω . 

Καταρχήν ξεκίνησα φτιάχνοντας τη λίστα με αυτά που έπρεπε να σκεφτώ: 
  1. Καλεσμένοι  
  2. Προσκλήσεις 
  3. Τούρτα 
  4. Πινιάτα  
  5.  Δωράκια για τους μικρούς μας καλεσμένους 
  6. Πλαστικά πιάτα, ποτήρια, κουταλοπίρουνα , χαρτοπετσέτες και αλλά τέτοια ήδη για πάρτι 
  7. Φαγητά και αναψυκτικα  
  8. Διακόσμηση χώρου

Σε δεύτερη φάση βρήκα τις ιδέες για το πιο δημιουργικό κομμάτι . Όλα όσα έπρεπε να φτιάξω με τα χεράκια μου, δηλαδή την πρόσκληση, την πινιάτα, τα δωράκια για τα παιδιά και βέβαια την τούρτα. Τέλος έγραψα ακριβώς τι υλικά θα χρειαζόμουν για όλα αυτά καθώς και τα υπόλοιπα ψώνια από το σούπερ μάρκετ ή άλλο μαγαζί.
Η ώρα για το πιο διασκεδαστικό κομμάτι είχε έρθει.
Πάμε να τα δούμε μαζί ένα –ένα.
1.
“Γλυκός δυναμίτης TNT
 Δώρο ένα αποχαιρετιστήριο γλυκό κέρασμα  
www.kooklitsas.blogspot.gr

Αν προτιμάς να δεις όλη την διαδικασία σε video πάτησε  ΕΔΩ

Είναι απλό, είναι εύκολο, είναι οικονομικό  και πάνω από όλα είναι πρωτότυπο …
Θα χρειαστούμε :
·         Ρολό από χαρτί υγείας
·         Χαρτί  γκοφρέ σε κόκκινο χρώμα
·         Λωρίδες από λευκό  χαρτί που γράφει TNT  ( εκτύπωση λογότυπου ΤΝΤ ) 
·         Ζαχαρωτά, καραμέλες ή σοκολατάκια 
·         Σελοφάν για να τυλίξετε τα γλυκά
·         Άσπρο κορδόνι για το φυτίλι   
·         Κόλλα
·         Ψαλίδι


Η  διαδικασία είναι  τόσο απλή που μπορείτε να τα φτιάξετε μαζί με τα παιδιά σας .

www.kooklitsas.blogspot.gr1.       Τυλίγουμε το ρολό από το χαρτί υγείας με το γκοφρέ χαρτί και το κολλάμε .  Αφήνουμε   περιθώριο πριν κόψουμε  το χαρτί περίπου 3-4 εκ. και στις δύο πλευρές πάνω και κάτω από το ρολό.
2.       Σπρώχνουμε  το χαρτί που  περισσεύει από την μία πλευρά προς τα μέσα έτσι ώστε να μείνει ανοιχτό το ρολό .
3.       Από την άλλη πλευρά το διπλώνουμε και κολλάμε το χαρτί που περισσεύει έτσι ώστε να κλείσει και δημιουργήσει έναν πάτο.
4.       Κολλάμε  την  άσπρη λωρίδα με το λογότυπο ΤΝΤ  στη μέση του ρολού.
5.       Τυλίγουμε  τα ζαχαρωτά στο σελοφάν και στην επάνω του πλευρά  δένουμε  το λευκό κορδόνι με κόμπο αφήνοντας  το ένα άκρο πιο μακρύ για να μοιάζει με φυτίλι από τον δυναμίτη.
6.       Κρύβουμε  μέσα στο ρολό το σελοφάν που περισσεύει και την  2η άκρη από το κορδόνι

… και έτοιμος ο γλυκός δυναμίτης μας…

2.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΗΣ – ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΡΤΑ



Τα υπόλοιπα είναι πολύ πιο εύκολα αφού απλά  τα σχεδίασα στον υπολογιστή μου και μετά τα εκτύπωσα. Και το καλύτερο μπορείτε να τα εκτυπώσετε κι εσείς για το πάρτι του δικού σας παιδιού (πατήστε στα link παρακάτω ).
www.kooklitsas.blogspot.gr


·         Πρόσκληση και φάκελος . Την πρόσκληση την εκτύπωσα σε  λευκό χαρτί κανσόν Α4 ( ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ MINECRAFT )   Σε κάθε χαρτί  Α4 θα έχεις 4 προσκλήσεις μεγέθους Α6 (10,5x14,8 εκ.) η κάθε μία .
www.kooklitsas.blogspot.gr www.kooklitsas.blogspot.gr

      Ο φάκελος που χρησιμοποίησα είναι  μεγέθους  11,40εκ. x 16,20 εκ. (C6 ) και μπορείς να τον εκτυπώσεις έναν - έναν κάνωντας κλικ ΕΔΩ

·         Μικρή κάρτα που λέει  «Ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτι μου»  ( εκτύπωση κάρτας ) πάνω σε χαρτί κανσόν στην οποία έκανα μία τρύπα με τον διακορευτή χαρτιών και πέρασα από  μια κορδελίτσα στη  καθεμία.
·         Δωράκι - ενθύμιο   : Σελιδοδείκτης ( εκτύπωση σελιδοδείκτη ) με φιγούρες minecraft σε χαρτί κανσόν και για να είναι πιο ανθεκτικός τον έκανα πλαστικοποίηση και μετά του έκανα μια τρύπα με τον διακορευτή στην πάνω πλευρά για να περάσω από εκεί την κορδέλα.

3.
ΠΙΝΙΑΤΑ CREEPER

www.kooklitsas.blogspot.gr

Πάρτι στο σπίτι μας χωρίς πινιάτα δεν γίνετε. Είναι πλέον κάτι που το περιμένουν όλοι όσοι έχουν παρευρεθεί σε παλιότερο παιδικό πάρτι των παιδιών  και δεν είχα σκοπό να απογοητέψω τα φιλαράκια μας. Είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να απασχολήσεις τα πιτσιρίκια για αρκετή ώρα, να εκτονωθούν και να περάσουν αξέχαστα.
Λίγο υπομονή όμως  γιατί ετοιμάζω νέο post  που θα σας δείξω  όλες τις λεπτομέρειες πώς να φτιάξετε την πινιάτα μόνη σας  !!!

Δες στο video οδηγίες πως να φτιάξεις την πιο ευκολή πινιάτα   ΕΔΩ 

4.
ΤΟΥΡΤΑ MINECRAFT
www.kooklitas.blogspot.gr

Για την διακόσμηση  της τούρτας  ψάξαμε μαζί με τον Άγγελο στο διαδίκτυο εικόνες από το παιχνίδι και αποφάσισε πως ήθελε ένα αγροτικό σπίτι από minecraft … μην με ρωτάτε περισσότερα είναι λεπτομέρειες που μάλλον τα παιδιά ξέρουν καλύτερα από εμάς… χαχαχα . Έτσι λοιπόν με την εικόνα που μου έδειξε, με  λίγη φαντασία και κάτω από πολύ πιεστικό χρονοδιάγραμμα κατάφερα να τον εντυπωσιάσω  αφού μόλις την αντίκρισε έβγαλε κραυγή εντυπωσιασμού και έπεσε στην αγκαλιά μου λέγοντας μου πόσο πολύ του άρεσε. Και τότε ξαφνικά ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο μου και σχεδόν μαγικά εξαφανίστηκε όλη μου η κούραση  από το προηγούμενο ξενύχτι  μέχρι να την τελειώσω. Δυστυχώς  δεν κατάφερα να βγάλω φωτογραφίες  για να σας δείξω τα στάδια της κατασκευής . Παρόλο αυτά μπορώ να σας πω λίγα tips που με βοήθησαν.
1.       Για την διακόσμηση της τούρτας χρησιμοποίησα κυρίως σπιτική ζαχαρόπαστα  που την ετοίμασα μόνη μου. Μπορείτε να βρείτε την συνταγή και πώς να την φτιάξετε βήμα –βήμα κάνοντας κλικ ΕΔΩ  σε ένα παλιότερο μου post. Τα τετραγωνάκια που απαιτεί η φιλοσοφία του minecrαft είναι κομμένα με το μαχαίρι. Κόβω πρώτα την ζαχαρόπαστα σε λωρίδες και μετά σε τετράγωνα κομμάτια ένα –ένα.  
2.       Για το αγροτικό σπιτάκι χρησιμοποίησα 2 διαφορετικά είδη από γκοφρετάκια που αγόρασα από το σούπερ μάρκετ και τα κόλλησα με λίγη σοκολάτα γκανάς που περίσσεψε από την επικάλυψη την τούρτας
3.       Κάποια άλλα σημεία τα διακόσμησα με χρωματισμένη σαντιγή γιατί μου φάνηκε πιο εύκολο και πιο γρήγορο δεδομένου ότι όπως σας είπα η ώρα ήταν περασμένη και δεν το διακινδύνευσα να κοιμηθώ πάνω στην τούρτα… παραλίγο δηλαδή…  

Κάπως έτσι λοιπόν οργάνωσα και έφτιαξα τις λεπτομέρειες για τον πάρτι του Άγγελου και ευτυχώς όλα πήγαν υπέροχα… ο μικρός έλαμπε από ευτυχία κι εγώ έλαμπα διπλά.
Αν θες κι εσύ  να κάνεις ένα πάρτι με θέμα το MINECRAFT μπορείς να πάρεις ιδέες και να εκτυπώσεις δωρεάν όλα όσα έχω ετοιμάσει.  
Θα χαιρόμουν πολύ να μου έγραφες στα σχόλια λεπτομέρειες από το δικό σας  πάρτι και γιατί όχι να μοιραστείς μαζί μας ακόμη και φωτογραφίες…  

“ Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα“
Litsa G.

Μην ξεχάσεις :

·         Να μου αφήσεις ένα σχόλιο από κάτω για το πώς σου φάνηκε το νέο μου Post και βέβαια τις δικές σου εντυπώσεις σου μόλις το δοκιμάσεις   !!!
·        Να προσθέσεις το email σου (στη ειδικό χώρο στην δεξιά πλευρά της οθόνης σου) να πατήσεις sudmit  και ακολουθώντας την διαδικασία που θα σου ζητηθεί να λαμβάνεις ειδοποίηση με email κάθε φορά που κάνω μια νέα ανάρτηση ή να έρθεις κι εσύ στη παρέα μας κάνοντας κλικ στην “ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ” !!!
·       Να μου δείξεις την αγάπη σου κάνοντας LIKE  στη σελίδα μου στο Facebook  και follow στα υπόλοιπα social media . Αν θέλεις μπορείς να κάνεις  και share στους φίλους σου ώστε να μεγαλώσει η παρέα μας !!!


follow me …

20 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Πολύ ωραίο το post σου και ιδιαίτερα διαφωτιστικό καθώς και εγώ ετοιμάζω πάρτυ με θέμα minecraft για τα 7 γενέθλια του γιού μου.Θα ήθελα να σε ρωτήσω περίπου για την αναλογία της αλευρόκολας (είναι πολύ καλό το video που ετοίμασες για την πινιάτα). Επίσης η πινιάτα είναι και μια ωραία απασχόληση καθώς το πάρτυ θα γίνει στο σπίτι και έχω μια αγωνία για το πώς θα απασχοληθούν τα παιδιά... Επίσης οι φάκελοι για τις προσκλήσεις τυπώθηκαν σε ειδικό χαρτί ή σε έτοιμους λευκούς φακέλους? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Βιβή... Η πινιάτα είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις για να απασχοληθούν και να εκτονωθούν τα πιτσιρίκια... να δεις πως μαζεύονται όλα και κάνουν σειρά για να χτύπήσουν την πινιάτα! Μόνο βάλε κανόνες από την αρχή για μην υπάρχουν διαφωνίες. Εγώ πάντα τους λέω πως χτυπάνε μόνο μία φορά και να πάνε ξανα στο τέλος της ουράς. Επίσης ξέκαθαρισε πως όταν αρχίσουν να πέφτουν από μέσα τα δωράκια ότι πέφτει είναι του παιδιού που χτύπησε την πινιάτα. Πάρε και μικρά σακουλάκια για να βάζουν μέσα τα δωράκια. Κάτι πολύ βασικό για την άσφάλεια τους είναι να κρατάνε απόσταση πίσω από το παιδί που χτυπάει. Όσον αφορά την αλευρόκολλα η αναλογία είναι περίπου 1 μέρος νερό με 1,5 μέρος αλεύρι ( ίσως λίγο λιγότερο ). Να θυμάσε πως ο χυλός πρέπει να είναι πηχτός όπως αυτός που κάνουμε για τους λουκουμάδες και όταν τρέχει από το κουτάλι να πέφτει παχύς ( Δες στο βίντεο πως πρέπει να είναι η υφή της στο εντέκατο λεπτό ) . Για φακέλους χρησιμοποίησα τους έτοιμους απλούς λευκόυς φακέλους και απλά προσάρμοσα την διάσταση στις ρυθμίσεις κατά την εκτύπωση. Επίσης μπορείς να εκτυπώσεις την πρόσκληση σαν φωτογραφία (στο άρχείο που σου έστειλα) μία μία σε φωτογραφικό στο μέγεθος που εσύ θέλεις, αυτή η επιλογή ομολογώ ότι είναι πολύ πρακτίκη γιατί γλιτώνεις το κόψιμο του χαρτιού αφού τυπώνετε απευθείας σε έτοιμο κομμένο φωτογραφικό χαρτί.Ελπίζω η απάντηση μου να σε βοήθησε . Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και πραγματικά χάρηκα πολυ για την επικοινωνία μας . Να τον χαιρεσε τον μικρό σου και να περάσετε όλοι μικροί και μεγάλοι φανταστικά. Καλή σου επιτυχία λοιπόν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!Ειμαι 11 ετών και θέλω να κάνω πάρτυ minecraft. Τι άλλο να κάνω για την
    διακόσμηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πολύ για τα tips και την οργάνωση του πάρτυ!
    Πολύ χρήσιμες πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά . Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν .Να περάσετε υπέροχα στο πάρτι σας 💋

      Διαγραφή
  5. εισαι υπεροχη!! θα τα κανω ολλα!!ευχαριστω πολυ για τις δωρεςν εκτυπσεις. εβγαλα να ματια μου να ψαχνω στο ιντερνετ προσκληση στα ελληνικα! χαχαχαχθα κανω κ τη πινιατα!!!πλεων ειναι πολυ της μοδας!ευχαριστω πολυ πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κάτια όταν και μένα το δικό μου παιδί μου ζήτησε το θέμα του πάρτι μας να ειείν το Minecraft και εγώ έβγαλα τα μάτια μου στο ίντερνετ για να βρω μία πρόσκληση και έτσι αφού είχα τη δυνατότητα να το κάνω αποφάσισα να το ανεβάσω και σαν θέμα στο blog μου γιατί ήμουνα σίγουρη ότι θα βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο και χαίρομαι αφάνταστα όταν μου το γράφεται αυτό... Όσον αφορά την πινιάτα στο δικό μας κοινωνικό περιβάλλον ήμουνα από τις πρώτες μαμάδες που έβαλα πινιάτα στο πάρτυ μας και Ένα θα σου πω τα δικά μας παιδικά πάρτι έχουν αφήσει ιστορία και είμαι πολύ περήφανη για αυτό. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου άφησες αυτό το σχόλιο γιατί χαίρομαι πραγματικά να λαμβάνω τα σχόλιά σας και βασικά που το πόστ μου αυτό είναι τόσο χρήσιμο για τόσες άλλες μαμάδες... να περάσετε υπέροχα και να χαίρεσαι το αγοράκι σου ❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  6. Ετοιμάζω το πάρτυ του γιου μου 7 ετών!! !! Ενα θα σου πω. .. Με έσωσες! !! Ευχαριστώ πολυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις τι χαρά παίρνω όταν μου γράφετε τέτοια σχόλια γιατί ο λόγος που ανέβασα αυτό το post ήταν ακριβώς αυτός να μοιραστώ μαζί με τις υπόλοιπες μαμάδες το θέμα αυτό για πάρτυ για αγόρια που είναι το Minecraft... Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου και να περάσετε φανταστικά στο πάρτυ σας ❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα.
    Ετοιμάζω και εγώ το πάρτι του Διονυση μου 9 ετών.
    Όλα είναι τελεια,σε ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες ιδέες!! Τα έκανα όλα όπως τα περιγράφεις. Σ' ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι εκπληκτική!!! Σε ευχαριστούμε με τα δίδυμα αγοράκια μου που γίνονται 9 σε λίγες μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ΜΑς ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ !!!! ΕΧΩ ΤΥΠΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!! ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΤΕ ΟΛΕΣ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραίο και διαφωτιστικό το μπλόγκ σου, να είσαι καλά βοήθησες πάρα πολύ με τις προσκλήσεις που ήθελα για το πάρτι του γιου μου!Τσάμπα έψαχνα στο pinterest όλη μέρα που να ήξερα ότι υπήρχε και Eλληνικό σάιτ που μπορούσα να βρω ότι ήθελα! Σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ! θυμάμαι πως κι εγώ τότε είχα ταλαιπωρηθεί πολύ γιατί ήταν όλα στα Αγγλικά και γι΄ αυτό τα ανέβασα μήπως φανούν χρήσιμα και σε κάποιον άλλον. Να το χαίρεσαι το παιδάκι σου !!!

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστούμε πολύ, ιδιαίτερα πρωτότυπες ιδέες!
    Από τη δική μου εμπειρία αυτό που έχω δει είναι ότι όντως η πινιάτα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να απασχοληθούν τα παιδιά, αλλά χρειάζεται επίβλεψη τουλάχιστον από έναν ενήλικα. Ειδικά όταν σπάει η πινιάτα και τρέχουν όλα μαζί να αρπάξουν ότι προλάβουν, θέλει προσοχή, για να μη γίνουν ατυχήματα.
    Sweebies

    ΑπάντησηΔιαγραφή