Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Natural καθημερινό μακιγιάζ βήμα - βήμα

Εύκολο και γρήγορο μακιγιάζ για όλες τις γυναίκες 


Ένα μακιγιάζ μπορεί να είναι δραματικό,  να είναι έντονο, να έχει πολλά  χρώματα, να έχει γκλίτερ και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Τι γίνετε όμως όταν δεν έχουμε χρόνο ή δεν έχουμε την εμπειρία ή απλά μας αρέσει το πιο natural look ???  Για όλα υπάρχει λύση. Αν θες να δεις πώς να πετύχεις ένα απόλυτα φυσικό και γρήγορο λουκ με το κατάλληλο μακιγιάζ,  αυτό το post σε ενδιαφέρει ….


Καθημερινά βλέπω γυναίκες δίπλα μου χωρίς ίχνος μακιγιάζ.  ‘Οχι ότι είναι κακό αυτό αλλά και λίγο μακιγιάζ  δεν βλάπτει , αντίθετα  με την σωστή επιλογή προϊόντων μπορεί να προστατεύσει την επιδερμίδα μας από εξωτερικές επιθέσεις  και να προσφέρει πολλά  επιπλέον συν  για  πολλούς λόγους. Το μόνο σίγουρο είναι  πως μας φτιάχνει την διάθεση στη στιγμή, γιατί αυτό που βλέπουμε στον καθρέφτη μας, μας αρέσει λίγο παραπάνω … ή πολύ παραπάνω …  Αν  ανήκεις κι εσύ σε αυτή τη κατηγορία  μετά από αυτό το post δεν θα έχεις καμία δικαιολογία πλέον για  να ξαναβγείς από το σπίτι αμακιγιάριστη. Ξέρω τι λέω, στον βωμό του χρόνου πολλές γυναίκες συνήθως θυσιάζουν την περιποίηση τους.
Αν πάλι ανήκεις στην κατηγορία που απλά δεν έχεις πείρα και σε δυσκολεύουν οι περίπλοκες τεχνικές θα σου πω ότι όλα είναι θέμα εξάσκησης και εξοικείωσης . Υπάρχουν βέβαια και γυναίκες που πολύ απλά τους αρέσει να είναι πιο φυσικές και δεν θέλουν  ίχνος μακιγιάζ στο πρόσωπο τους. Πως θα σας φαινόταν όμως αν σας έλεγα πως ένα μακιγιάζ μπορεί σχεδόν να μην φαίνετε και απλά να κρύβει με μαεστρία τυχόν ατέλειες και δυσχρωμίες της  επιδερμίδας μας και να τονίζει φυσικά τα χαρακτηριστικά μας και να μας χαρίζει  λάμψη και όψη υγείας . Ακούγετε δελεαστικό ??? και βέβαια είναι υπέροχο !!!
Πάμε λοιπόν να δούμε βήμα βήμα πως μπορείς να κάνεις κι εσύ ένα No make upmake up όπως λέγετε καθώς και οδηγίες για  σωστή εφαρμογή των προϊόντων μακιγιάζ . Κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και κυρίως για τα νεαρά κορίτσια που το μόνο που χρειάζονται είναι να τονίσουν τα φυσικά τους χαρακτηριστικά.  Ιδανικό για κάθε μέρα και για όλες τις ώρες, για τη δουλειά, τα ψώνια, τη βόλτα, το γυμναστήριο, την εξοχή , παντού !!!


ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ


  • Πάντα ξεκινώ εφαρμόζοντας την ενυδατική μου κρέμα που είναι κατάλληλη και για βάση μακιγιάζ  για να έχουν σωστή εφαρμογή αλλά και  διάρκεια τα προϊόντα που θα ακολουθήσουν. Οι περισσότερες πλέον κρέμες ημέρας είναι κατάλληλες αλλά αν δεν είστε σίγουρη διαβάστε τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία.
  • Εφαρμόζω σε όλο το πρόσωπο ένα foundation και το απλώνω με τα δάκτυλα ή με σφουγγαράκι / πινέλο (ότι βολεύει την κάθε μία ) Εγώ στο καθημερινό μου μακιγιάζ επιλέγω να χρησιμοποιώ αντηλιακό με χρώμα για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα και προστασία μαζί. Δεν ξεχνώ να σβήσω καλά το προϊόν και στον λαιμό για να αποφύγω την έντονη χρωματική διαφορά του προσώπου με τον λαιμό.
  • Με ένα κονσίλερ διορθώνω τα σημεία που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από κάλυψη όπως κάτω από τα μάτια τους μαύρους κύκλους  καθώς και πάνω σε σπυράκια που τυχόν υπάρχουν. Απλώνω πολύ καλά το κονσίλερ και το σβήνω ενώνοντας το με την υπόλοιπη βάση για πιο φυσικό αποτέλεσμα .Δεν ξεχνώ να εφαρμόσω πολύ μικρή ποσότητα και πάνω στα βλέφαρα έτσι ώστε να δώσω φως αλλά και να δημιουργήσω μια πιο σωστή βάση και σε αυτό το σημείο.
  •  Επειδή έχω πολύ λιπαρό δέρμα χρησιμοποιώ  πάντα μία πούδρα που θα σταθεροποιήσει όλα τα προηγούμενα, θα δώσει ματ αποτέλεσμα και θα βοηθήσει το μακιγιάζ να έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Προτιμώ να χρησιμοποιώ ένα φαρδύ και μαλακό πινέλο γιατί έτσι η πούδρα απλώνετε καλύτερα γεμίζοντας τα σημεία που χρειάζεται χωρίς να αφήνει επιπλέον προϊόν και έτσι έχω πιο φυσικό αποτέλεσμα.
  • Τα φρύδια αποτελούν το πιο σημαντικό σημείο του προσώπου καθώς δημιουργεί ισορροπία. Επειδή τα δικά μου φρύδια είναι σχεδόν ανύπαρκτα  τα διορθώνω   καθημερινά γεμίζοντάς τα με σκιά φρυδιών με  τη βοήθεια από ένα  λοξό – κοφτό πινελάκι ή ένα μολύβι φρυδιών . Αν σας ενδιαφέρει να δείτε τις βασικές οδηγίες για σωστό σχήμα στα φρύδια θα σας έχω ειδική ενότητα πιο κάτω .
  • Τα κοψίματα ή αλλιώς contouring θα δημιουργήσουν γωνίες στο πρόσωπο και θα διορθώσουν το σχήμα του προσώπου. Το δικό μου πρόσωπο είναι οβάλ  οπότε θέλω να δημιουργήσω την ψευδαίσθηση πως είναι πιο λεπτό και μακρύ. Θα χρησιμοποιήσω ένα λοξό πινέλο για ρουζ .


 1) Θα πάρω λίγο από την πιο σκούρα απόχρωση της παλέτας και με το πινέλο θα ξεκινήσω από την εξωτερική πλευρά του προσώπου και θα σβήσω προς το κέντρο. Για να βρω  το σημείο που κάνω την φωτοσκίαση  ψηλαφίζω με τα δάκτυλα κάτω από τα ζυγωματικά ακριβώς πάνω στο κόκκαλο.  Αν ρουφήξουμε λίγο τα μάγουλα προς τα μέσα   αυτό το σημείο γίνετε πιο εμφανές. Η φωτοσκίαση ξεκινά πιο έντονη και φαρδιά από τις παρειές και καταλήγει να σβήνει και να κατεβαίνει πιο χαμηλά όσο πάει προς το κέντρο του προσώπου . Δεν θα πρέπει να ξεπερνά το σημείο που βρίσκει την νοητή κατακόρυφη ευθεία  γραμμή από το κέντρο του ματιού μας.
2) Θα πάρω πολύ λίγο από την μεσαία απόχρωση της παλέτας και με το πινέλο θα κάνω σκιάσεις στα πλαϊνά από το μέτωπο μου κοντά στους κροτάφους. Μετά θα περάσω την γραμμή κάτω από το πηγούνι μου και θα το σβήσω ως το πίσω μέρος των αυτιών .
3) Με ένα μικρό πινέλο σκιάς και την μεσαία απόχρωση από την παλέτα θα κάνω ευθείες γραμμές δεξιά και αριστερά κατακόρυφα της μύτης και θα σβήσω τις γραμμές αυτές προς τα πλαϊνά της μύτης. Θα κάνω και μία μικρή σκίαση στο κάτω μέρος της μύτης για φαίνετε πιο ανοδική. Τέλος με την ανοικτή απόχρωση από την παλέτα θα δώσω λίγο φως στο επάνω μέρος πάνω στη ράχη ακριβώς .

  • Στα βλέφαρα μου θα χρησιμοποιήσω ένα μικρό φουντωτό πινέλο για σκιές και θα πάρω  μία ανοιχτή σκιά για να δώσω φως στο βλέμμα μου και θα την τοποθετήσω σε όλο το κινητό μου βλέφαρο ξεκινώντας από την εσωτερική γωνία  και θα τη σβήσω προς την εξωτερική γωνία. Μετά με μία μεσαία προς ανοιχτή καφέ σκιά θα δώσω βάθος στα βλέφαρα μου και αφού βρω που είναι το κόκκαλο του ματιού (η κόγχη  του ματιού)θα βάλω μία μικρή κουκίδα στην εξωτερική γωνία και θα αρχίσω να την δουλεύω με κυκλικές κινήσεις  επάνω στο κόκκαλο για να σβήσει σιγά σιγά προς το εσωτερικό του ματιού.
  •  Η μάσκαρα θα ολοκληρώσει τα μακιγιάζ των ματιών μου και θα δώσει μία ανοδική πορεία στο βλέμμα μου. Για βάψω σωστά τις βλεφαρίδες μου θα πρέπει να ανασηκώσω λίγο τα βλέφαρα κοιτώντας ευθεία και να τοποθετήσω το βουρτσάκι μου στις ρίζες από τις βλεφαρίδες και για να ακουμπήσει σχεδόν πάνω στο δέρμα γυρίζω  - ρολάρω  ελαφρά το βουρτσάκι προς τα μπροστά και μετά κάνω κινήσεις δεξιά – αριστερά χωρίς να ξεκολλάω το βουρτσάκι από τις ρίζες των βλεφαρίδων μου για να βάψω πολύ καλά πρώτα το σημείο αυτό. Έτσι θα φαίνονται πιο γεμάτες και πυκνές . Μετά με το βουρτσάκι θα ξεχωρίσω τις τριχούλες  προς την άκρη τους και έτσι θα βαφτούν ως την άκρη και θα αποκτήσουν μήκος . Αν θέλω πιο έντονο αποτέλεσμα κάνω την διαδικασία αυτή άλλη μία φορά .
  •   Ήρθε η ώρα να δώσω λίγο χρώμα υγείας στο πρόσωπο μου και με το λοξό φουντωτό πινέλο για ρουζ θα πάρω λίγη ποσότητα από το προϊόν και αφού χαμογελάσω   θα τονίσω κυρίως το κάτω μέρος από τα μήλα μου και θα το σβήσω προς τις παρειές του προσώπου μου. Για να φαίνετε πιο φυσικό προσπαθώ να ενώσω το ρουζ με την γραμμή του contouring που έκανα νωρίτερα. Με ότι έχει απομείνει στο πινέλο μου κάνω ένα ελαφρύ πέρασμα από το πάνω μέρος των βλέφαρων προς τα φρύδια, δεξιά και αριστερά από την μύτη, στα πλαϊνά από το μέτωπο και στο πιγούνι μου για να γλυκάνω λίγο ακόμη την απόχρωση του προσώπου μου.
  • Τέλος δεν παραλείπω ποτέ να βάλω το αγαπημένο μου κραγιόν και να τονίσω τα χείλη μου και θα βάλω μία ελαφριά στρώση από ένα ενυδατικό κραγιόν σε μία απαλή απόχρωση που θα τονίσει το φυσικό χρώμα των χειλιών μου και θα τα κρατήσει μαλακά για ώρες.

Έτοιμη να φύγω !!! Μόνο σε λίγα λεπτά


ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΑ 3 ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ

                Θα χρειαστώ ένα λεπτό πινέλο ή ένα μολύβι για να κάνω τις μετρήσεις μου. Το φρύδι ουσιαστικά χωρίζετε σε 2 μέρη. Το 1ο μέρος (η αρχή ) πρέπει να είναι τα 2/3 του φρυδιού, ενώ το 2ο μέρος  (από το ανοδικότερο σημείο ως  το τελείωμα του ) αποτελεί  το 1/3 του φρυδιού.



1ο ΜΕΡΟΣ ΦΡΥΔΙΟΥ
·         Α΄ - Τοποθετώ το πινέλο κατακόρυφα στην άκρη της μύτης ακριβώς δίπλα από το πτερύγιο και δημιουργώ μία ευθεία νοητή γραμμή που περνάει από την εσωτερική γωνία του ματιού. Εκεί που συναντά το πινέλο το φρύδι μου κάνω μία μικρή κουκίδα με ένα μολύβι για να ξέρω που να ξεκινάει το φρύδι .
·         Β΄ -  Θα βρω πιο θα είναι το πιο ανοδικό σημείο του φρυδιού βάζοντας  πάλι το πινέλο στο πτερύγιο της μύτης και αυτή τη φορά κοιτώντας ευθεία μπροστά θα βάλω με τέτοιο τρόπο το πινέλο έτσι ώστε να περνάει ακριβώς δίπλα από την εξωτερική πλευρά της κόρης του ματιού. Το σημείο που το πινέλο συναντά το φρύδι θα είναι το πιο ανοδικό σημείο και κάνω μία κουκίδα .
2ο ΜΕΡΟΣ ΦΡΥΔΙΟΥ
·         Γ΄ - Μετά τοποθετώ το πινέλο πάλι στο πτερύγιο της μύτης και δημιουργώ μία ευθεία  νοητή γραμμή που θα περνάει από την εξωτερική γωνία του ματιού. Στο σημείο που συναντά το φρύδι είναι και το σημείο που θα πρέπει να τελειώνει το φρύδι και κάνω μία μικρή κουκίδα στο σημείο αυτό.
‘Εχω πάντα στο μυαλό μου πως τα φρύδια ξεκινούν πιο φαρδιά και όσο πάμε προς το κέντρο στενεύει, ενώ από το ανοδικότερο σημείο και μετά στενεύει πολύ περισσότερο έως ότου να γίνει  τελείως  λεπτό.

Θα βρείτε το αναλυτικό βίντεο με το καθημερινό μου μακιγιάζ  και  2 extra beauty tips ( το Νο 2 είναι το πιο ισχυρό «όπλο» ενάντια στην γήρανση … μην το χάσετε )  ΕΔΩ


Προϊόντα που χρησιμοποιώ αυτή τη περίοδο είναι τα παρακάτω :
·         LA ROCHEPOSAY -  Effaclar Duo (+) Ενυδατική κρέμα προσώπου κατάλληλη για βάση μακιγιάζ ( βάση )
·         LA ROCHEPOSAY - Anthelios XL sfp 50+ antishine Tinded dry touch gel cream αντήλιακο προσώπου με χρώμα για ελαφριά κάλυψη (πρόσωπο )
·          LANCOME - Effacernes  Longue  Tenue Lost-lasting softening  concealer  ( κονσίλερ)
·         DIY  make up πούδρα για το πρόσωπο ( διάβασε το  ΕΔΩ  ή δες το βίντεο ΕΔΩ  )
·         W7 -  Brow bar Eyebrow Stencil kit (φρύδια )
·         W7 - Shape your face contour kit ( contouring)
·         H & M -  Eye shadow  Smoky  brown  ( μάτια )
·         TOO FACED - Better than sex mascara ( βλεφαρίδες )
·         W7 – Double bubble blush OMG ( ρουζ )
·         ESSENCE – Sheer & shine lipstick – I feel pretty No 09 ( χείλη )

Ελπίζω να σας  άρεσε αυτό το post και να πήρατε κάποιες ιδέες για το δικό σας καθημερινό φυσικό μακιγιάζ …  Γράψτε μου στα σχόλια εσείς τι δεν παραλείπετε ποτέ από το καθημερινό σας μακιγιάζ ???

Μέχρι την επόμενη φορά να περνάτε καλά …

# Μην ξεχνάς να χαμογελάς καθέ μέρα #
 |Litsa G.|
©Copyright  2017  Litsa G.

follow me …

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

1 σχόλιο:

  1. Τέλειο άρθρο και πολύ πολύ επηξηγηματικό , μου άρεσε πολύ!!ακολούθησα ακριβώς τις οδηγίες σου βήμα βήμα και το αποτέλεσμα βγήκε πολύ καλο! Το μόνο λιγο διαφορετικό που έκανα ήταν λίγο πιο έντονα χείλη!! Αγόρασα προχθές αυτό το φοβερό κραγιόν loreal paris https://www.atticabeauty.gr/brands/loreal-paris/proioda-omorfias/makigiaz/heili/?sortBy=NewProducts και δνε γινόταν να μην το βάλω!αλλά καθώς όλο το υπόλοιπο μακιγιάζ ήταν πολύ ισορροπημένο, το έντονο κραγιόν ήταν τόσο όσο και έδειχνε υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή