Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Τα αγαπημένα μου φθινοπωρινά βερνίκια

Η εποχή αλλάζει και μαζί της  η μόδα αλλά και η διάθεση μας.  Τα νύχια μας αναμφισβήτητα ολοκληρώνουν την εικόνα μας και μας χαρίζουν το τέλειο στυλ. Τα δικά μου αγαπημένα για το φθινόπωρο έχουν αντιθέσεις … Τι μας προτείνουν όμως τα brands ??? Μάθε τα όλα σε αυτό το post περί νυχιών …
Τόσο αντίθετα αλλά δένουν τόσο αρμονικά μαζι !!! Συμφωνείτε ?


Φέτος το φθινόπωρο  για μένα είναι μία περίοδος που θέλω να κάνω αποτοξίνωση από τα έντονα φωτεινά χρώματα… άλλωστε δεν έχω παράπονο τα χάρηκα και τα κοραλλιά  και τα φωσφοριζέ … Με το που δρόσισε λοιπόν ο καιρός κάτι με έσπρωχνε σε ένα πολύ αγαπημένο χρώμα για τα νύχια τα τελευταία χρόνια… δεν ήμουν πάντα φαν… Μιλάω για το κλασάτο κατά την άποψη μου αλλά και πολύ ροκ μαύρο . Το μαύρο Liquid vinyl  στα νύχια ή το αγαπάς ή το μισείς νομίζω. Χαίρομαι όμως που βλέπω όλο και περισσότερες γυναίκες να το τολμούν και να το υποστηρίζουν τέλεια … όλα είναι θέμα διάθεσης τελικά . Μαύρο λοιπόν στα χέρια αλλά και στο πεντικιούρ … δεν υπάρχει ωραιότερο και πιο σέξι θα τολμήσω να πω από το να βλέπεις όμορφα περιποιημένα πόδια  … το τονίζω περιποιημένα,  τι κι αν φθινοπώριασε …  με μαύρο βερνίκι νυχιών. Εσείς θα το τολμούσατε ???

Βερνίκια νυχιών Orly κωδ.20484 και 20934 

Και επειδή το φθινόπωρο μάλλον είναι μια εποχή που όλα είναι στο περίπου… λίγο καλοκαίρι ακόμη και λίγο χειμώνας που κρυφοκοιτά από το παράθυρο … εγώ νομίζω ότι θέλω πιο ξεκάθαρα πράγματα . Ή μαύρο ή τελείως nude. Όχι όποιο να ΄ναι nude όμως . Ένα λαμπερό με μεταλλικό τελείωμα και  μεταξένια χάρη. Το όνομα του "Silken Quartz" ,  για εμένα ο ορισμός  της κομψότητας για φέτος. Δεν με κέρδισε από την πρώτη ματιά το ομολογώ, όμως κάτι με έκανε να το πιστέψω και τελικά είχα δίκιο . Συνδυάζει  την τάση της εποχής με τα μεταλλικά χρώματα με την γοητεία του κλασάτου … ότι θα μίλαγα έτσι για βερνίκια ούτε που το φανταζόμουν…Με λίγα λόγια το αγαπώ !

Δύο τελείως αντίθετες αποχρώσεις …
Πόσο τέλεια όμως δείχνουν η μία δίπλα στην άλλη !
Εσείς ποια προτιμάτε για τα φθινοπωρινά σας look ?  Ή μήπως και τις δύο μαζί συνδυασμένες σε δίχρωμο nail art?

Για να είμαστε όμως πλήρως ενημερωμένοι για τα νέα χρώματα που κυκλοφόρησαν μερικά από τα πιο μεγάλα brands στον χώρο των νυχιών για το φθινόπωρο 2017 μπες εδώ δες τα όλα  και διάλεξε τα δικά σου αγάπημενα. Μην ξεχνάς πως οι μεταλλικές υφές, όσο και να το αρνήσε, είναι η απόλυτη τάση,  τα ζωηρά κόκκινα τύπου byrgundy wine και βέβαια έχουμε  νέο entry με τις μωβ αποχρώσεις σε όλο τους το μεγαλείο αλλά και το τολμηρό σκούρο μπλε για τις πιο "ιδιαίτερες" εμφανίσεις μας .
  
Ανυπομονώ να διαβάσω την γνώμη σου για το σημερινό θέμα γι΄αυτό μην διστάσεις να μου αφήσεις ένα σχόλιο ή ένα emoji  κάτω από αυτό το post γιατί αυτό με βοήθαει να ξέρω αν σου άρεσε και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω ...

Αν θες μπορείς να κοινοποιήσεις αυτό το post στα αγαπημένα σου social media (facebook, Instagram, Twitter) για να το δουν και οι φίλοι σου και να μεγάλωσει έτσι κι άλλο η παρέα μας !!! 

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε     
# Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα #
 Litsa G.
Έλα στην παρέα μας… ακολούθησε με
T W I T T E R   https://twitter.com/kook_litsa
P I N T E R E S T   https://gr.pinterest.com/kook_litsa/

Δείτε το κανάλι μου στο You Tube  kook_litsa https://www.youtube.com/channel/UCoFd94EBVg56gdRzfqIUv1Q
Μπορείτε να κάνετε ΕΓΓΡΑΦΗ για να βλέπετε  όλα τα νέα μου βίντεο ( είναι δωρεάν)


Για συνεργασίες και αποστολή δεμάτων επικοινωνήστε μαζί μου στο :   geolitsa@yahoo.gr


Αυτό το post δεν είναι χορηγούμενο / This post its not sponsored
Εκφράζω την ειλικρινή μου άποψη


©Copyright  2017  Litsa G.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου