Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙ "ΕΝΘΥΜΙΑ" ΤΟ ΚΡΥΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΜΑΣ


           Ακούγοντας το δελτίο καιρού και βλέποντας ήδη έξω την πτώση της θερμοκρασίας, θυμήθηκα πόσες φορές την έχω πατήσει και έμεινα με τα ενθύμια του τσουχτερού κρύου στο δέρμα μου.Μέσα ζέστη, έξω πολύ κρύο και ο αέρας ορμητικός. Μόνο αυτή η απότομη αλλαγή θερμοκρασίας φτάνει για να ταλαιπωρήσει το δέρμα μας, να το κάνει να ξεφλουδίσει, να κοκκινίσει, να σκιστεί ακόμα και να ματώσει. 
Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν
για να μην μας επηρεάσει αυτή η καιρική αλλαγή ;

Παρακάτω σας γράφω κάποια μυστικά που εγώ ακολουθώ.

ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
Τον χειμώνα ούτως ή άλλως το δέρμα μας έχει μεγαλύτερη ανάγκη από ενυδάτωση γι΄αυτό έχω ήδη φροντίσει να αλλάξω της κρέμα μου με μία πιο ενυδατική σύμφωνα με τον τύπο της επιδερμίδας μου. Παρόλα αυτά τις ημέρες που το κρύο είναι τσουχτερό και ο αέρας δυνατός πάντα νιώθω ότι ούτε αυτή με καλύπτει. Το μυστικό είναι η extra ενυδάτωση και η τροφή της επιδερμίδας.
  • Το βράδυ βάζω πάνω από την κρέμα νυχτός λίγες σταγόνες από κάποιο φυτικό λάδι όπως αμυγδαλέλαιο ή βερυκοκέλαιο ( ακόμα και ελαιόλαδο έχω χρησιμοποιήσει ),κάνω ελαφρύ μασάζ μέχρι να απορροφηθεί και κοιμάμαι χωρίς να το ξεβγάλω . 
  • Κάνω πιο συχνά μάσκα ενυδάτωσης. Ακόμη και μέρα παρά μέρα αν νιώθω ότι χρειάζεται.
  • Κάνω ελαφρύ peeling  για να απομακρύνω τα νεκρά κύτταρα και να βοηθήσω να εισχωρήσουν πιο εύκολα όλα τα ενυδατικά στοιχεία. Το peeling βοηθάει επίσης πάρα πολύ σε περίπτωση που έχει ήδη αρχίσει η αφυδάτωση όμως προσοχή δεν πρέπει να το τρίβω έντονα γιατί οποιοσδήποτε ερεθισμός θα ήταν καταστροφικός σε συνδυασμό με το κρύο.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΥ
  • Φροντίζω να ενυδατώνω τα χείλη μου με τον ίδιο τρόπο όπως το πρόσωπο μου. Βάζω ενυδατική κρέμα πρωί και βράδυ. Κάνω απαλό peeling και εκεί.
  • Προστατεύω τα χείλη μου φορώντας όλες τις ώρες ένα lip balm και κυρίως όταν βγαίνω από το σπίτι. Ακόμη και όταν φοράω κραγιόν πρώτα περνάω μία ελαφριά στρώση lip balm και μετά το κραγιόν. Με αυτό το κρύο και το πιο ενυδατικό κραγιόν χρειάζεται ενίσχυση.
  • Αποφεύγω να γλείφω τα χείλη μου. Το μόνο που θα καταφέρω είναι να τα αφυδατώσω περισσότερο. 
  • Extra tip :  Έχω ρίξει σε όλες μου τις τσάντες από ένα lip balm  από αυτά που βρίσκεις στο σούπερ μάρκετ ( ένα ευρείας κατανάλωσης που είναι και φτηνό ... κι έτσι δεν έχω δικαιολογία ότι το ξέχασα),  προτιμώ με άρωμα φράουλα ή κεράσι για να αφήνει ένα ελαφρύ ροδαλό χρώμα υγείας στα χείλη.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ

  • Και εδώ το μυστικό είναι στην ενυδάτωση. Βάζω πάντα κρέμα μετά από κάθε πλύσιμο των χεριών.Εντάξει με πιάσατε δεν βάζω και πάντα, προσπαθώ όμως να βάζω όσο πιο συχνά μπορώ. Γι΄αυτό το λόγω έχω πάντα μία κρέμα χεριών σε μικρή συσκευασία στην τσάντα μου. Αυτό που δεν ξεχνώ όμως ποτέ είναι να τους βάζω το βράδυ  ότι πιο ενισχυμένο υπάρχει στο τσαντάκι των καλλυντικών μου. Αυτό πιστέψτε με αξίζει να γίνει καθημερινή συνήθεια.
  • Αποφεύγω να πλένω τα χέρια μου με σκληρά σαπούνια και ποτέ με ζεστό νερό αλλά ούτε και με παγωμένο. Και στις δύο περιπτώσεις κάνει ζημιά.
  • Βάζω πάντα κρέμα πριν βγω έξω στο κρύο.
  • Αποφεύγω να κάνω δουλειές που απαιτούν την χρήση νερού κυρίως εκτός σπιτιού (μπαλκόνια, κήπους κ.τ.λ.) ή τουλάχιστον χρησιμοποιώ ανθεκτικά latex γάντια.
  • Φοράω ζεστά γάντια κάθε φορά που βγαίνω εκτός σπιτιού για να προστατεύσω τα χέρια μου από τον κρύο αέρα. Άλλωστε τα γάντια είναι από τα αξεσουάρ που συμπληρώνουν το στυλ μας.  
ΓΕΝΙΚΑ

  • Βασικός κανόνας που ισχύει για όλο μας το σώμα είναι να ποντάρουμε στην επιπλέον ενυδάτωση. Είτε αυτό πρόκειται να γίνει με πιο εξειδικευμένα προϊόντα είτε με πιο συχνή εφαρμογή καθημερινά .
  • Ρυθμίζω την θερμοκρασία του νερού, όταν πλένω τα χέρια μου αλλά και όταν κάνω μπάνιο, στο χλιαρό έως λίγο ζεστό και ποτέ στο πολύ ζεστό ή καυτό. Το ζεστό νερό όσο κι αν μας ανακουφίζει και μας ζεσταίνει ταυτόχρονα αφαιρεί όλη τη φυσική υγρασία που υπάρχει στο δέρμα μας με αποτέλεσμα να αφυδατώνεται  πολύ πιο εύκολα με κάθε εξωτερική επίθεση.
  • Πίνω πολύ νερό. Εντάξει το ξέρω όλοι το ξεχνάμε τον χειμώνα. Όμως παραμένει το πιο βασικό στοιχείο για την ενυδάτωση του οργανισμού μας εσωτερικά  και κατ' επέκταση και της επιδερμίδας μας.Ταυτόχρονα βοηθάει και στο αδυνάτισμα... αυτό το είπα για να έχουμε άλλο ένα  σημαντικό κίνητρο που πάντα πείθει.
  • Προστατεύω όσο γίνετε τα ακάλυπτα σημεία του σώματος μου όταν βρίσκομαι έξω, με σκουφιά, κασκόλ και γάντια.
  • Δεν είναι μόνο το κρύο που ταλαιπωρεί το δέρμα μας. Το ίδιο κακό κάνει και η υπερβολική ζέστη στους εσωτερικούς χώρους από τα καλοριφέρ, τα aircondition και όλα τα είδη θέρμανσης. Ρυθμίζω λοιπόν τον θερμοστάτη στους 19-20 βαθμούς κελσίου και για μην στεγνώνει η ατμόσφαιρα γεμίζω ένα δοχείο με νερό και το αφήνω να εξατμίζεται σιγά σιγά στον χώρο.
  •  Extra Tip : Δεν περιμένω να πιάσουν τα κρύα για τα καλά. Ξεκινάω εκστρατεία ενίσχυσης του οργανισμού μου από νωρίς... άλλωστε το λέει και η παροιμία "των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν".
Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμη αυτή η ανάρτηση!!!


“ Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα “




Μην ξεχάσεις :

·         Να μου αφήσεις ένα σχόλιο από κάτω για το αν βρήκες χρήσιμο το νέο μου Post και βέβαια τις δικές σου εντυπώσεις σου μόλις τα δοκιμάσεις   !!!
·        Να προσθέσεις το email σου στη ειδικό χώρο στην δεξιά πλευρά της οθόνης σου, να πατήσεις sudmit  και ακολουθώντας την διαδικασία που θα σου ζητηθεί να λαμβάνεις ειδοποίηση με email κάθε φορά που κάνω μια νέα ανάρτηση !!!
·       Να μου δείξεις την αγάπη σου κάνοντας LIKE  στη σελίδα μου στο Facebook  και τα υπόλοιπα social media . Αν θέλεις μπορείς να κάνεις  και share στους φίλους σου ώστε να μεγαλώσει η παρέα μας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου