Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Αγαπημένα προϊόντα Απριλίου 2017 - REVIEW

REVIEW στα αγαπημένα  μου προϊόντα  για τον μήνα Απρίλη  2017…
Τα 8 νέα προϊόντα που δοκίμασα για πρώτη φορά  και τα  χρησιμοποίησα περισσότερο,  ταίριαξαν πολύ ωραία στο δέρμα μου, μου άρεσαν πολύ και  γι’ αυτό  θα τα μοιραστώ μαζί σας σε  αυτό εδώ το post !!!

www.kooklitsas.blogspot.gr

Δείτε  ποια είναι και διαβάστε αναλυτικά την γνώμη μου …


www.kooklitsas.blogspot.gr

1.       DIY ΜΑΣΚΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΡΓΙΛΟΥ για το πρόσωπο που έφτιαξα μόνη μου.
Αν σας ενδιαφέρει να σας δείξω πως την έφτιαξα πείτε μου στα σχόλια. Ο άργιλος είναι μία φυσική πρώτη ύλη που καθαρίζει σε βάθος τους πόρους και αποτοξινώνει το δέρμα και πραγματικά κάνει αυτό που υπόσχετε. Νομίζω πως δεν θα σταματήσω ποτέ να χρησιμοποιώ μάσκες αργίλου γιατί  αφαιρεί  την περιττή λιπαρότητα και  ουσιαστικά αδειάζει  τους πόρους από το περιττό  σμήγμα, αφήνοντας το δέρμα μου λείο, καθαρό και  λαμπερό. Μάσκες αργίλου έτοιμες για χρήση θα βρείτε σε όλα τα καταστήματα  καλλυντικών ενώ αν θέλετε να την φτιάξετε μόνη σας θα βρείτε σκόνη αργίλου στα καταστήματα με φυσικά προϊόντα και βότανα ή στα καταστήματα βιολογικών, σε καταστήματα ορισμένα καλλυντικών  ή σε φαρμακεία.

2.       H & M  - FACE PADS
Αυτά τα pads είναι ιδανικά  για καθαρισμό/ απολέπιση  του προσώπου από σιλικόνη ή μαλακό καουτσούκ που έχει μικρά και μαλακά «τριχάκια»  που καθαρίζουν πολύ απαλά το δέρμα ενώ ταυτόχρονα διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος. Τα έχω χρησιμοποιήσει με υγρό σαπούνι , με γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ  αλλά και για να ξεπλύνω τη μάσκα αργίλου από το πρόσωπο μου και με έχει κατενθουσιάσει . Με απαλές κυκλικές κινήσεις κάνω απαλό μασάζ  χωρίς να ασκώ καμία πίεση. Αυτό που μου αρέσει επιπλέον είναι ότι πιάνονται  πανεύκολα χάρη στις μικρές  λαβές (βεντουζίτσες)  που έχουν στο πίσω μέρος  ενώ ξεπλένονται  τέλεια και στεγνώνουν  πολύ γρήγορα για να  είναι έτοιμα για την επόμενη χρήση … Ιδανικός βοηθός στον καθαρισμό του προσώπου. Τα πήρα από το κατάστημα  h&m της περιοχής μου 4,00 ευρώ τα 2 τεμάχια  !!!

3.       GARNIER  - SKIN ACTIVE ΔΙΦΑΣΙΚΟ MICELLAIRE  με argan oil - Όλα σε 1 για το πρόσωπο, μάτια, χείλη.
 Καθαρίζει τέλεια το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια  ακόμη και την αδιάβροχη μάσκαρα. Ομολογώ πως στην πρώτη χρήση δεν με ενθουσίασε. Συνέχισα όμως να το χρησιμοποιώ γιατί δεν ήθελα να το απορρίψω με την πρώτη. Τελικά κατάλαβα πως αυτό που δεν με ικανοποιούσε ήταν ότι στο τέλος αφήνει μία υποψία λιπαρότητας ( πιο πολύ σαν φιλμ ενυδάτωσης το ένιωσα)  παρόλο που στη συσκευασία γράφει μη λιπαρό. Το δέρμα μου είναι αρκετά λιπαρό οπότε είναι κάτι που ίσως δεν το χρειάζομαι. Έτσι αφού πέρασε όλα τα δύσκολα τεστ για το αν καθαρίζει τα προϊόντα μακιγιάζ, αποφάσισα πως αυτό που χρειάζεται είναι να προσθέσω το επόμενο βήμα στην περιποίηση της λιπαρής  επιδερμίδας που είναι να πλύνω το πρόσωπο μου με το αγαπημένο μου υγρό καθαριστικό σαπούνι  όπως κάνω κάθε βράδυ. Ίσως τα  ξηρά δέρματα να αισθάνονται πιο άνετα και χωρίς να ξεπλυθούν. Εγώ πάντως βρήκα το κομμάτι του παζλ που έλειπε και έτσι προστέθηκε στα αγαπημένα μου,  αφού έκανε αυτό για το οποίο το αγόρασα «ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ». Να προσθέσω πως παρόλο που δεν το γράφει σε εμφανή σημείο με μια ματιά στα συστατικά αυτό το προϊόν δεν περιέχει paraben  άρα παίρνει άλλο ένα συν από εμένα . Επίσης στη συσκευασία γράφει ότι τα 400 ml ισούνται με 200 χρήσεις, αυτό  μάλλον σημαίνει για 200 cotton pads, όχι για 200 μέρες με τίποτα. Πολύ βασικό είναι να ανακινήσεις  καλά το μπουκάλι για να ανακατευτούν τα έλαια με το νερό πριν από κάθε χρήση.  Το αγόρασα περίπου 5 ευρώ από το HONDOS CENTER αλλά θα το βρείτε σίγουρα και σε μεγάλα σούπερ μάρκετ.

4.       BIOTEN - XPRESS EFFECT  MICELLAR WATER νερό καθαρισμού.  
Άλλο ένα νεράκι ντεμακιγιάζ  με ένα υπέροχο  και διακριτικό άρωμα  αφού περιέχει φυσικό εκχύλισμα από το λουλούδι waterlilly που μου άρεσε πολύ. Ταίριαξε απόλυτα στο λιπαρό και ευαίσθητο μου δέρμα ( στη συσκευασία γράφει πως είναι για   όλους τους τύπους δέρματος)  και το πιο σημαντικό  καθαρίζει τέλεια ακόμη και το πιο βαρύ μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια και τα αδιάβροχα προϊόντα χωρίς να τσούζει και να ερεθίζει το δέρμα μου. Και αφού πέρασε όλα τα τεστ που του έβαλα, ακόμα και σύγκριση με άλλα παρόμοια προϊόντα, δεν έχω τίποτα αρνητικό να του προσάψω. Ίσα -ίσα εκτός από την τιμή του (από τα  πιο οικονομικά του εμπορίου)  έχει και τρία επιπλέον θετικά parabenparaffin colorant FREE.  Το αγόρασα περίπου 3,5 ευρώ από το Hondos  Center.

5.       FREZYDERM - SUN SCREEN COLOR VELVET TECHNOLOGY SECOND SKIN SPF 50
Σιγά μην δεν είχα αντηλιακό προσώπου στα αγαπημένα προϊόντα του μήνα. Και να που ήρθε η στιγμή που αναρωτήθηκα «Γιατί δεν είχα δοκιμάσει τόσο καιρό αυτό το προϊόν ???» Δεν χρειάζεται να πω τίποτα για το συγκεκριμένο αφού τα λέει όλα το όνομα του «color velvet technology second skin».  Βελούδινη υφή που γίνετε ένα με το δέρμα μου. Δημιουργεί ένα ματ  τελείωμα  για ώρες ενώ καλύπτει με τον φυσικό τρόπο τις δυσχρωμίες  δημιουργώντας ένα ενιαίο  χρώμα υγείας και πάω στοίχημα κανείς δεν θα καταλάβει ότι φοράω κάτι στο πρόσωπο μου γιατί γίνετε αόρατο και ταυτόχρονα μαγικό αφού λειτουργεί σαν διάφανο καλυπτικό φιλμ . Ιδανικό για την πόλη  αντί για  βάση make up για πιο φυσικό λουκ και ελαφριά κάλυψη,  αλλά και στην παραλία που εγώ προσωπικά θέλω να κρύψω  τις χρωματικές μου ατέλειες αλλά δεν θέλω να φαίνομαι  βαμμένη. Με το second skin δεν θα χρειάζεται να βάλω ούτε ρουζ αφού ο χρωματικός τόνος που μου δίνει είναι απόλυτα φυσικός  εναρμονισμένος με το δέρμα μου. Το μόνο, που δεν το λες και αρνητικό  μόνο λίγο περίεργο, είναι η υφή του που μοιάζει με προϊόν «μους»  και αφήνει έτσι μία διαφορετική αίσθηση και στο δέρμα αλλά και στα χέρια, τουλάχιστον μέχρι να απορροφηθεί . Αυτό βέβαια είναι και λίγο θέμα συνήθειας θεωρώ,  αφού εγώ ήδη δεν δίνω σημασία. Επίσης η απόχρωση του ενώ βγαίνει από το μπουκάλι και λες ότι απευθύνετε σε πιο σκούρες επιδερμίδες , μόλις απλωθεί  το ξεχνάς γιατί είναι σαν να φτιάχτηκε για σένα. Αξίζει να αναφέρω, γιατί πάντα το κοιτάω στα καλλυντικά, πως δεν περιέχει   parabens και άρωμα ενώ είναι προϊόν μη φαγεσωρογόνο που σημαίνει κατάλληλο για το λιπαρό με τάση για ακμή δέρμα μου. Απλά το  λάτρεψα γι’ αυτό θα μείνει στο νεσεσέρ μου για καιρό  !!!    θα το βρείτε στα φαρμακεία αλλά και στα καταστήματα καλλυντικών .                                                                                                                                            
6.       H & M - SCULPTING BRUSH (ιδανικό για contouring / κοψίματα )
Ένα πινέλο που είναι ιδανικό για τα κοψίματα λόγο του σχήματος του και βοήθα ακόμη και την πιο αρχάρια στην τέχνη του contouring . Αν θες να προσθέσεις άλλο ένα διαφορετικό πινέλο σαν make up lover στην συλλογή σου , αξίζει να του ρίξεις μια ματιά . Και μιας που το ανέφερα έχω εντοπίσει και πραγματικά αγαπώ άλλο ένα πινέλο για υγρά αλλά και στικ  foundations . Είναι το Angled buffer brush (για foundations )και αυτό από H & M
7.       BATISTE - DRY SHAMPOO – light & breezy fresh ( HONDOS CENTER)
Πρώτη φορά δοκιμάζω προϊόν αυτής της κατηγορίας των dry shampoo, και βέβαια δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με άλλο και να πω πιο μου αρέσει περισσότερο, όμως θα πω πως είμαι χαρούμενη που το έβαλα στο ντουλάπι με τα υπόλοιπα καλλυντικά για τα μαλλιά μου. Δεν είναι μόνο ότι σε σώζει , στην κυριολεξία, από την δύσκολη αυτή ώρα που δεν προλαβαίνεις με τίποτα να λουστείς και πως θα εμφανιστείς ???  Είναι πως ξανά δίνει τον χαμένο όγκο σε  μαλλιά όπως τα δικά μου που είναι λίγα και  έχω και λεπτή τρίχα . Αφού έχω σκεφτεί πως θα κάνω μια ψεκασιά,  ακόμη και αν δεν χρειάζονται λούσιμο εκείνη την ημέρα. Ιδανικό για μετά το γυμναστήριο, για να παρατείνεις λίγο ακόμη το ραντεβού για χτένισμα στο κομμωτήριο και για γυναίκες που θέλουν να είναι προσεγμένες στην εμφάνιση τους αλλά ο χρόνος δεν φτάνει με τίποτα όμως δεν διαπραγματεύεται να βγει έξω με άλουστα μαλλιά . Το άρωμα πραγματικά είναι διακριτικό και δίνει της αίσθηση του φρεσκολουσμένου. Το μόνο που με χαλάει είναι το «αεροζόλ». Είναι σε μπουκάλι με ψεκασμό όπως της λακ μαλλιών με την διαφορά πως ενώ σχεδόν δεν καταλαβαίνεις τι βγάζει από μέσα και η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι βγάζει  σκέτο  αέρα, κάνει όμως τέτοιο θόρυβο και με ποιάνουν οι τύψεις μου ως  «πρέσβειρα» της οικολογίας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Δεν εισπνέεις τίποτα ευτυχώς όπως κάποια αλλά προϊόντα με αεροζόλ αλλά αυτό το φφφφςςςςς  ηχεί άσχημα στα αυτιά μου. Επίσης αν ξεφύγεις και βάλεις πολύ κινδυνεύεις να ασπρίσεις πριν την ώρα σου καθώς αφήνει κάτι σαν ταλκ. Αν είσαι ξανθιά δεν θα φανεί και πολύ, ίσα – ίσα φωτίζει και ελαφρώς την ρίζα, αν είσαι όμως πιο σκούρα πρόσεχε να μην υπερβάλεις .  Η χρήση του είναι απλή ψεκάζεις στην ρίζα των μαλλιών σε όλη την επιφάνεια του κεφαλιού και μετά από ένα λεπτό τρίβεις με τα μήλα των δακτύλων σου κάνοντας ελαφρύ μασάζ  και μετά τα χτενίζεις όπως επιθυμείς.  Το αγόρασα περίπου 4 ευρώ με έκπτωση από το HONDOS CENTER και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα φανεί χρήσιμο τελικά.

8.       AVGERINOS - Hands and body cream – Lollipop
Μια ενυδατική κρέμα που με κέρδισε πριν ακόμα την αγοράσω . Καταρχήν είχε αρκετά αρώματα για να διαλέξω και ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα λιγάκι όμως τελικά διάλεξα το lollipop λόγω άνοιξης και  μιας πιο παιχνιδιάρικης διάθεσης εκείνης της στιγμής, ίσως μου ξύπνησε παιδικές αναμνήσεις τι να πω !!! Κάτι που με έκανε να σταθώ μπροστά σε αυτή τη κρέμα ήταν τα συστατικά που ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ όπως paraben, mineral oil, silicones κ.τ.λ..  Για μένα αυτό δίνει στα καλλυντικά μου extra πόντους για να τα προτιμήσω. Είναι μια κρέμα ούτε πολύ ελαφριά σαν body milk (λοσιόν – γαλάκτωμα ) αλλά ούτε πολύ παχιά σαν body butter ( βούτυρο ) και έτσι  απλώνετε εύκολα στο δέρμα και αμέσως καταλαβαίνεις την βελούδινη υφή της ενώ απορροφάτε αμέσως και δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας επάνω στο δέρμα, παρά  μόνο την βαθιά ενυδάτωση που χαρίζει. Επίσης δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα αφού  με ένα πάτημα της αντλίας βγάζει αρκετή ποσότητα για όλο το πόδι από το πέλμα ως τον μηρό. Την χρησιμοποιώ σε όλο το σώμα και πραγματικά την έχω λατρέψει οπότε μόλις τελειώσει σίγουρα θα πάρω  με άλλο άρωμα για αλλαγή. Τέλος   έρχεται σε  μία όμορφη και πρακτική συσκευασία με αντλία για εύκολη χρήση  και  διατίθεται σε 8 διαφορετικά αρώματα.
Αυτά ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα περισσότερο για τον μήνα Απρίλιο 2017 στην beauty ρουτίνα μου. Αν  έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά θα χαιρόμουν να μου πείτε κάτω στα σχόλια και την δική σας γνώμη ή να μου γράψετε το δικό σας αγαπημένο προϊόν.

# Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα #
 |Litsa G.|
©Copyright  2017  Litsa G.

follow me …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου