Follow the most beautiful choices in the world of makeup, beauty and style !!!

menu

Λίγα λόγια για μένα !!!

Καλώς ήρθατε στο    

"kooklitsa’ s blog"

 Eίμαι η Λίτσα και σας καλωσορίζω με χαρά στο blog μου …  
kookLitsa   όπως λέμε  "κουκλίτσα" γιατί όλες οι γυναίκες αξίζουν
 να είναι κούκλες !!!


Aς γνωριστούμε λοιπόν...
 Γεννήθηκα βράδυ παραμονής Χριστουγέννων το έτος 1977. Αιγόκερως στο ζώδιο με ωροσκόπο στην Παρθένο. Αντιμετωπίζω την ζωή με αισιοδοξία και θετική στάση ακόμα και στα δύσκολα. Νιώθω ενθουσιασμό μικρού παιδιού όταν ανακαλύπτω νέα πράγματα και μεγάλη περηφάνια όταν δημιουργώ κάτι μόνη μου. Με χαρά ανακαλύπτω ότι όλα αυτά που γεμίζουν την δική μου καθημερινότητα φαίνεται να ενδιαφέρουν και πολλές άλλες γυναίκες....

H αρχή…
 Από μικρή είχα κλίση στα καλλιτεχνικά και ιδιαίτερα στη ζωγραφική, στις χειροτεχνίες και στις κατασκευές. Λάτρης του φαγητού και του γλυκού, αφού δεν έχανα την ευκαιρία να τρυπώσω στην κουζίνα και να ανακατευτώ με τα κατσαρολικά μου δίπλα στη μαμά για να μαθαίνω αλλά και να «δοκιμάζω». Από την άλλη πλευρά η περιποίηση και η ομορφιά είχε πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή μου. Κραγιόν, γόβες και αξεσουάρ της μαμάς δεν γλίτωναν απ΄τα χεράκια μου όταν έλειπε. Δεν θα ξεχάσω τα πρώτα δικά μου μικρά μυστικά ομορφιάς, από πολύ νωρίς κιόλας : ποτέ χωρίς liposan στα χείλη και στα νύχια διάφανη βάση που μέσα είχα ρίξει μερικές σταγόνες από το κόκκινο βερνίκι της μαμάς για να ροζίζει , στα κρυφά εννοείται (τι ωραία εποχή… στα 12 δεν χρειαζόσουν τίποτα άλλο για να λάμπεις).

Tο επάγγελμα μου…
Μετά το λύκειο κι ενώ ήδη δούλευα  σε μεγάλο πολυκατάστημα καλλυντικών (τυχαίο ;;; δεν νομίζω…) ως πωλήτρια, έκανα το πρώτο βήμα και γράφτηκα σε μια σχολή για να μάθω επαγγελματικό μακιγιάζ. Αμέσως μετά ήρθε και η σχολή για την περιποίηση νυχιών και ακρών και γενικά ότι αφορά την ομορφιά των γυναικών. Αυτή θα ήταν και η επαγγελματική μου κατεύθυνση από εδώ και στο εξής και δεν το μετάνιωσα ποτέ.

Tα ενδιαφέροντα μου…
Ελεύθερος  χρόνος ας μην κρυβόμαστε δεν υπάρχει πλέον. Η ενασχόληση μου καθημερινά ως φουλ time  σύζυγος, μαμά, εργαζόμενη και νοικοκυρά δεν μου αφήνουν και πολλές επιλογές για τα δικά μου ενδιαφέροντα. Κι επειδή απ΄όσο ξέρω είναι μόνο 24 ώρες το 24ωρο (παραπάνω δεν υπήρξε ποτέ και για κανέναν), στρίμωξα κι εγώ λοιπόν ότι μπορούσα, όπου μπορούσα. Έτσι λοιπόν  εκτονώνομαι  κάνοντας zumba παρέα τις φίλες μου, χαλαρώνω κολυμπώντας στην πισίνα της περιοχής μου (αν και προτιμώ την θάλασσα γιατί έρχομαι σε επαφή με τη φύση που λατρεύω),  μου αρέσει να  βλέπω ταινίες στο cinema, λατρεύω τις θεατρικές παραστάσεις, ενημερώνομαι σερφάροντας  στο ίντερνετ, απολαμβάνω να δημιουργώ με τα χέρια μου και την φαντασία μου και στο τέλος της ημέρας αν δεν με έχει πάρει ήδη ο ύπνος μπορεί και να προλάβω να διαβάσω λίγες σελίδες από κάποιο βιβλίο. Χαίρομαι πολύ όταν είμαι παρέα με την οικογένεια μου και τους φίλους μας, ενώ όταν νιώθω τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν βάζω το κινητό μου στο αθόρυβο και αράζω στον καναπέ μου βλέποντας τηλεόραση. Αγαπάω οτιδήποτε είναι κοντά στη φύση και γι' αυτό προσπαθώ να προσέχω το περιβάλλον όσο περισσότερο μπορώ.



Νομίζω ότι το πρώτο βήμα για την γνωριμία μας έγινε.
 Είμαι σίγουρη ότι μέσα από αυτό το blog σιγά σιγά θα καταφέρουμε να πούμε πολλά και να γνωριστούμε καλύτερα. 
Περιμένω τα μηνύματα σας και τα σχόλια σας με χαρά. 

          


Πολλά φιλιά





“ Μην ξεχνάς να χαμογελάς κάθε μέρα “




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου